Gå til innhold

Hvor mange har prøvd Plumbo-testen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og stemte den ?? hehehehe...

Brun/rød/oransj = gutt

Blå/grønn = jente

???

Jeg prøvde istad, riktignok ikke på morgenurin. Jeg har i tillegg ganske rød urin (galletrøbbel), så testen så ut som ekkel øl me LITT grønnskjær... hehe... Nærmest gutt vil jeg tro...

Har fått vite jente på en UL og gutt på en annen UL... *nysgjerrig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

plumbo-test?? har jeg aldri hørt om...fortell!? =)

Skrevet

Man tar 2 ts Plumbo i et beger morgenurin, det skal da ettersigende skifte farge etter kjønnet i magen... hehe..

(gjør det ute el. i et åpent vindu!!)

Skrevet

Jeg prøvde også tidligere idag, men det bytta ikke farge i det hele tatt :(

Skrevet

seriøst eller troll?

Skrevet

Jeg prøvde og det stemte. Jente her

Skrevet

seriøst så dumme folk er altså. klart det stemmer. i 50% av tilfellene. er det ikke bare å vente til ungen kommer eller få ny ul,istedet for å pisse i plumbo?herregud.

Skrevet

Hallo, surpromp !! Det er BARE FOR MORO !! Sikkert uvant for deg...

Skrevet

Seriøst? JA ! Vitenskapelig? Neppe... ;)))

HI

Skrevet

jada,det er mange ting som er for moro,men å tisse i plumbo er jo toppen av idioti. verre enn ringtesten spør du meg.

Skrevet

du over her som er inne på disse innleggene kun for å spre negativitet, kan du ikke bare la være å sitte her??

jeg prøvde plumbo tidlig i uke 5 eller noe og fikk øl;P men tok ny i uke 10 som ble grønn. så tror man må vente noen uker med å ta den;) jeg vet ikke om den stemmer enda, men har hørt fler som har tatt den som også har stemt. bare å vente å se nå da;P

Skrevet

man skal vente til etter uke 10 er det jeg har lest hvertfall :)

jeg tok den i dag og fikk "øl brun" de har ikke klart å se kjønn på meg enda, (selv om jeg er 25 uker), så syns det var litt artig at det typer på gutt... lov å prøve ! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...