Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Sambo har tannverk og skal til tannlegen og trekke to tenner idag, han sier han kommer nok til ogha vondt etter på. kommer han til og ha det? Jeg har selv trukket tenner, men det var tenner jeg skulle miste og tenner jeg ikke trenkte, men har aldri hatt vondt etter på. Men blir det annerledes når det er tenner man har tannverk i? eller?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Ja, det kan være veldig vondt !! Spesielt dersom roten er nær kjevebenet... det blir også store krater etter slike trekninger som kan gå betennelse i.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 OK, takk for svar;). vet dere når ca smerten vil gå over etter man har trekt tenner? Vet jo det kan variere fra person til person. Har liksom aldri opplevd det før når jeg har trekt tenner. og jeg har trukket den del pga regulering:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå