Gå til innhold

Huff nå har jeg begynte å bekymre meg... er 8+4 i dag


VLPB 1SA1MA1Engel

Anbefalte innlegg

Har fortsatt vonde pupper, men kvalmen og vegringen for å innta mat har forsvunnet. Derimot føler jeg sult når jeg står opp og når lunsjen nærmer seg. Er så redd for at det er noe galt. Skal på UL og jordmor (privat) på mandag og er så engstelig for dårlige nyheter.

 

Prøvde mens jeg låg i sengen å kjenne etter livmoren rett ovenfor skambenet, men det er vel for tidlig? Har en venninnne som er like langt og hun klarer ikke å ligge på magen fordi hun føler at hun ligger på en ball. Jeg klarer det fint og det bekymrer meg.

 

Huff håper det går bra.... Nesten som om jeg håper på med en omgang med oppkast bare for å vite at alt er som det skal være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i 9. uke og ligger ikke på en ball. Kjenner ikke livmora særlig godt, nesten ikke. Tror det er litt tidlig. Kvalmen har avtatt en god del også, men fortsatt en del klare symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært kjempedårlig, er 8+5 og kvalmen har avtatt. Var på UL idag og hun sa det var normalt :) Fikk se på skjermen at den lille spiren var 18mm og hadde et hjerte som banket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...