Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Jeg fikk for to dager siden akutt smerter når jeg later vannet, og i natt ble det betydlig mye værre, hadde smerter konstant i urinlederen, og det kommer noe blodaktig/brunt ut med urinet,, Går ofte på do men gjør j*vlig vondt.. For en uke siden hadde jeg smerter på høyre side når jeg tisse, og i ryggen, jeg har vært veldig kvalm d siste dagene og føles som jeg har feber, og de er så jævlig vondt hele tiden.. Jeg lurer på om dette kan være nyrestein?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Uansett høres det jo ikke ut som om alt er helt som det skal, så et besøk hos legen vil nok være det beste. Kan høres ut som både nyrestein eller nyrebekkenbetennelse
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Høres ut som nyrebekkenbetennelse. Kom deg til legevakt så du får startet behandling! Ta med urinprøve.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Merkelige folk her inne med så ekstreme symptomer, også ikke oppsøke lege. Nyrebekkenbetennelse er diagnosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå