Gå til innhold

Lammekjøtt-mannen...........................................................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han 23 jeg 32!!!! ER DET MULIG???

Til mitt forsvar så så han eldre ut enn meg og han trodde jeg var like gammel som han :P Utvekslet tlf nr og snakket 1 t fyllapreik i natt etter vi var kommet hjem fra byn :P

Nå skal jeg bare bli edru og skamme meg enda mer for så å slette tlfnr hans :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha... så sykt gøy :)

men det kan jo hende at han er hot og smart.så hvorfor ikke?

detsuten har jeg hørt at unge gutter er så takknemlige til dem som gir dem sex....hehe og taknemlighet er jo sjarmerende :)

Skrevet

Gøy????? har du slått deg hardt i løpet av dagen du??? :o) Jeg synes ikke dette er gøy, og nå når jeg er edru er jeg rett og slett bare dritflau %) Tror ikke han er hverken hot eller smart. Er lagt til på fjasen og så jeg i sted.. Men har ikke hørt noe mer fra han :P Takknemmelig meg en viss plass, jeg er ikke så desperat enda ;)

Og vet du hva? En jeg har gått i klasse med begynte å snakke til meg på chatten i sted og sa at han skulle på sommerfest med et familiemedlem som jeg visstnok likte veldig godt. Og lurte på om jeg ville være med.. Lurte jo litt på hvem dette menneske var, da sier han at det er GERARD BUTLER!! holdt på å få dånenippen :P Det var selvfølgelig ikke sant :'( Han ville bare trekke meg litt siden han vet at jeg går i giftetanker med Butler ;)

Så nå skal jeg på butikken, handle inn mye digg og slenge meg på sofaen å se PS I love you for 1000gang ;) *smelt*

Hehe ser at dette ikke ble like morsomt som det var inni hodet mitt, så du får unnskylde min dårlige dagenderpå humor ;)

Hvordan går det med datingen din da? Fått noe napp hos Stoltenberg, professoren, legen eller noen andre? hehe

Skrevet

hahahaha... jeg syns det er sykt gøy! nettopp fordi jeg vet hvordan det er å sitte der dagen etter på å tenke "håper han ikke ringer, håper jeg ikke ser han igjen og håper ingen så at vi klina"..... haha.

du må spise masse godteri og komme over angsten eller angeren alt etter som hva det er..... heheh

jeg syns du skal invitere meg over på PS I love you en gang. for jeg har ikke sett den, men boken er super fin, så jeg vil se filmen!

menn? hva er det?

huff.. jeg er så sykt lei menn. ihvertfall de med dårlig mannsjåvinistisk humor.

desuten er jens, legen og foreleseren fryktelig fraværende. ser til og med ut til at vi får en kvinnelig foreleser i både arbeidsrett og velferdsrett. jeg som var lovet et helt kurs til med min hotte hotte foreleser. SNUFS, HULK, HYL:

Skrevet

Hihi vi klina ikke da, bare litt sussing.. Men jeg bryr meg ikke om andre ser det.. tror jeg.. Var på en plass der det var lite kjentfolk, så har nok ikke blitt oppdaget :P hehe Det er vel helst angsten for at han skal ringe eller sende mld jeg må komme over ;) Vet han skal drikke i dag og, men håper han har alkolås på tlf ;)

Hey you, kom her å se filmen med meg om en liten time da? Så kan vi drukne våre sorger i digg og fredagskos (den salte) :P (jeg lastet den ned fra piraten med svensk tekst, driter i hele teksten så lenge jeg får se og høre min fremtidige mann ;) ) Jeg skal lage tacopai nå, så om du hiver deg på et fly så er du fremme til den er ferdig ;) Kan vente litt med å lage den =)

Menn generelt er vel kun laget for reproduksjon, har med unntak av eksen bare møtt på idioter. Og tror det står i pannen min at jeg tiltrekkes av de ;)

En vakker dag kjære lammet så dukker nok Mr Perfect opp og har ingen feil what so ever.. Han er romantisk, kan vise følelser, tar seg tid til deg og kamerater (får fnatt av menn som skal holde hånden hele tiden) kan vaske klær, vaske hus, rydde, ta ned dolokket, klarer å få skittentøyet opp i korgen og ikke ved siden av ;) Lager mat, er flink med ungene, har et koselig hus litt utenfor byen med stor hage som ungene kan løpe seg i hel på :P En godt betalt jobb så det blir i alle fall 2 utenlandsreiser i året :o) and so on ;)

OH NO!!! En kvinnelig foreleser??? Har de skjønt at du vil ha han hotte? Men jeg vet hvorfor ;) Det er for at du skal kunne date han uten at det blir noen problemer på skolen :D Føler med deg i sorgen, og håper det ordner seg med mannane ;)

Skrevet

heeh.... vi er sååå søte :D

plutselig dukker mr perfekt opp og da skal vi aldri, aldri gi slipp på han (med mindre vi går lei)

og fram til da skal vi nyte friheten som selvstendige flotte kvinner :D

du glemte foresten at han hadde hjerte på riktig side i politikken (det er uhyre viktig)

jeg får ikke lastet ned filmer på denne mongo dritt dataen. nesten så jeg burde invistere i en ny etter min vanlige bærbare tok selvmord, i stedet for å sitte på verdens minste linux.

kan man gi barn sovemedisin når man er passe lei av dem etter 5 ukers ferie?

Skrevet

Duuuh? Tror ikke det er mulig å gå lei Mr Perfect!! For han finner alltid på nye spennende ting og overraskelser som gjør at vi ikke blir lei den skjønne, høye, mørke og solbrune mannen ;) Politikkmannen får du ta deg av, jeg er ikke blitt voksen nok enda til å skjønne at det er noe jeg må bry meg om ;)

Sett filmen på nedlastning om natten da? Eller har det ikke noe å si? hehe.. Jeg er ikke helt inne i det, men når jeg laster ned filmer så går jeg alltid ut, så jeg slipper å irritere meg over at det går tregt ;)

Og ja, det er lov å snike litt sovemidler i ungene ;) 5 uker? skal vel ikke klage jeg da ;) hehe eldste er hjemme i 2 mnd, men har heldigvis vært på hyttetur med besteforeldrene, og minste er hos faren nå.. Men, vi kjeder oss litt om dagen og lurer faktisk på om vi ikke skal sette nesen over fjellet for å besøke gamle kjente..

Nå skal jeg krype under teppet med GB`en min *ælska da* hehe

Ha en usedvanlig vakker kveld damen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...