Gå til innhold

Angående bursdagsgave fra mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bursdag for 3 måneder siden og mannen fant visst ikke noe av det jeg ønsket meg. Så jeg skulle få gave senere.

Hadde du:

a) fortsatt ventet på at han skulle komme med gave?

eller

B) spurt etter gaven? Isåfall hva hadde du sagt?

Ja, det er bra jeg ikke har større problemer i hverdagen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gitt bæng i ham og kjøpt noe fint til meg selv, med hans visakort :)

Skrevet

Spurt rett ut, hvor blir det av gaven min, jeg har ventet lenge nå.

Skrevet

Jeg hadde nok holdt kjeft, men heller prøvd å fortelle det når anledningen dukket opp senere.. Kanskje først om 9 mnd når du har bursdag neste gang. Da får du nok nooe ENDA finere, og han får dårlig samvittighet;)

Skrevet

Hva er problemet med dere damer her inne som ikke tør å spørre om slike ting? Jeg hadde ikke orket og gått rundt å lurt på det så lenge, hadde spurt for lenge siden.

Skrevet

mannen min husker ikke fra morgen til middag så jeg hadde spurt.

btw gjorde jeg nettopp det her om dagen, viste seg at han hadde handlet gaven og glemt å gi den til meg. den hadde vel blitt liggende på boden til jul om jeg ikke hadde etterlyst den

Skrevet

Jeg hadde sagt at jeg ble skuffa siden han hadde glemt fødselsdagsgaven min ;)

Skrevet

Jeg ville etterlyst den ved å gi ham en liste over ting jeg ønsket meg. :-)

Skrevet

Du er ikke alene, ble 30 for noen uker siden, enda ikke fått noe fra min bedre halvdel:) Vi har ikke for vane å kjøpe dyre gaver, men en blomst eller kort på en sånn rund dag hadde jo vært koselig da:) Gidder ikke mase jeg, tenker at det får bli hans gode samvittighet når jeg duller med han på hans bursdag! Handler ikke om å tørre for meg, gidder rett og slett ikke bruke energi på det, nok å tenke på med baby i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...