Gå til innhold

Fødeklar?


ST02-10

Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg som så og si har mistet tålmodigheten og er klar til å få babyen sin ut?

Satt igår kveld og var nesten nedfor for at hun ikke har kommet ut enda .....har termin 9 august så det er jo enda noen uker til, men jeg har det så ubehagelig med stor mage, bekkenløsning og søvnproblemer at det nesten ødelegger den siste tiden av graviditeten....

Andre som føler slik jeg gjør eller er jeg for utålmodig?

Idag blir det ihvertfall inntak av rømmegrøt og bitter lemon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fødeklar! Termin samme dag som deg, og i går tok æ meg sjøl i å prøve å mane fram rier da æ kom hjem fra jobb....Ei på jobb fikk babyen sin i går, og da va det akkurat som om æ trudde det skulle skje for meg også no!

Skikkelig lei av å være så stor og klumpete. No passe virkelig ingen av klærne mine lengre....til og med mammaklærne begynne å bli ukomfortabelt trang. Vi e nok bare utålmodig, men det skal visst være sånn at når småen kommer skal vi være så lei at vi har lyst til å spy. (Mamma sitt sitat, ho prøve å overbevise meg om at æ kommer til å gå en uke over termin...) Men kjenne at æ e så inderlig inderlig klar NO!

 

Her går det i sex og trappetrim gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he jeg skjønner deg veldig godt;)

Jeg har termin 30 august. Babyen ligger så langt med i skrevet, at jeg tror hu kommer hver gang jeg skal gå fra stua til kjøkkenet;););)

Og sån blir jeg gående eller vaklende noen uker til.

 

JEG ER UTÅLMODIG JEG OG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå herre! Hadde en jeg kjente fødet nå før meg så tror jeg jammen meg jeg hadde marsjert rett opp på Kk og forlangt å få hjelp til å få babyen ut! :P

 

Jeg har gitt opp mammaklær også, går kun nå i mammatights som er det eneste behagelige å ha på seg over magen. Jeg mener bestemt at babyen min virkelig VIL ut nå sånn som hun driver på å ta spenntak fra ribbeina mine og stanger ned mot underlivet :P Hennes måte å hinte frem på litt hjelp utenifra :)

 

Har idag spist to porsjoner rømmegrøt, men er hos svigers i helgen så sex får vi vente med til imorgen kveld.....sukk...... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fødeklar!!! Leter etter tegn hele tiden :) Har termin den 13. august. Sex er ikke det enkleste for tiden så må nok ty til andre kjerringråd :)) Tenkte å begynne på bringebærkapsler i neste uke. Kom tidlig med de to første, så kommer til å få angstanfall om jeg må gå til termin eller lengre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen... Er VELDIG FØDEKLAR, termin 03. august og er helt sikker på at babyen i magen er klar til å komme ut.. Hun driver også å tar spenntakt fra ribbeina mine og det er ikke akkuratt godt når man kjenner den ilingen fra underlivet...

 

Håper og krysser fingrene for at hun har bestemt seg for å komme før tiden.. Blir snart gal av denne enorme magen, bekkenløsning og jevn søvn "hva er det"??

 

Lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forberedt på å gå en uke over egentlig, men blir det mer enn det, så blir denne jenta ganske så sur å ikke så grei å ha med å gjør :P hehe..

 

Nabodama fikk ut sin lille prins 2 uka før termin, så da ble jeg mesunnelig! Det kommer jo ikke til å skje meg... selv om både jeg og sambo ønsker at han godt kan komme to uker før... hehe...

 

Jeg har ikke så veldig stor mage akkurat, så jeg kan ikke klage over at jeg er tung og stor heller... bare lite søvn og MYE trøtt. Kjenner jo selvfølgelig at det er tungt å komme seg opp av sofa/seng, men men.. Gleder meg bare til å komme inn i klærna mine igjen... blir litt ensformig kledd for tiden, siden jeg ikke har så mye som passer lenger :P

 

Jaja.. 3 1/2 uke ++ igjen... til terrmin vel å merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...