Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Tror jeg har eggløsning. Kjenner værtfall det stikker godt i lyskeområdet.. trykker jeg på brystene spruter melka ut. fødte for 3 mnd siden, har aldri ammet.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 gravid? Ellers så kan man ha melk i puppene leeeenge etter man har vært gravid. har ikke noe å si om du ammet eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 irriterede værtfall.. Her render det bare ut. Våkna med et bad på brystkassa og i navlen. Trodde først jeg hadde svetta som en gris. Helt til jeg gikk i dusjen å så spruten stod ut, kjenner puppene har fylt seg. Får vel dra frem brystpumpa igjen, og dra frem ammeinnleggene.. Trodde at når man var ferdig når man hadde vært "tørr" i 2 mnd. Er nok sikkert bare tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Jeg ville ikke pumpa hvertfall. Med mindre du har lyst å øke produksjonen... La det være i fred, la det renne om det renner. Og bruk ammeinnlegg. Om det fortsetter ville jeg tatt en graviditetstest og evt ringt legen.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 hmmm.. ja ok. Da lar jeg det være. Poden er allergisk mot melkeproteiner, så han får nutramigen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå