Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Den skarpeste kniven i skuffen...? Hehe, husker det var en lang tråd om dette ved juletider, hva man skulle gi til de forskjellige folkene i omgangskretsen sin. Utrolig morsomt!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Jada... fantastisk morosomt det der.... eller en smule smakløst...............?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Søsteren min drepte seg selv med kniv. Takk skal du faen meg ha! Nek...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Hva er morsomt med dette egentlig? Det er nok mange her på forum som faktisk HAR en suicidal søster. Smakløst...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 Herregud. Dere tar dere nær av alt! Rart at det har blitt slik, for før kunne man spøke med slike ting her inne. Var jo en hel tråd om dette for en stund tilbake der det var over 100stk som deltok og syntes det var en særhumoristisk tråd. Skjerpings folks...dere er for seriøse.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 Tror tråden var omvendt, det vil si hva man absolutt ikke må gi i gave til noen. For eksempel hva du ikke må gi i gave til en diabetiker? En konfekteske.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 Spiller det noen rolle da? Det er jo samme prinsippet.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 Vel.. det er forskjell på å si at man skal gi en kniv i gave til sin suicidale søster (som HI gjør...) og å si at man ikke skal gi en kniv!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #10 Skrevet 17. juli 2010 Nei, den ser jeg ikke. Ikke i en slik tråd.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #11 Skrevet 17. juli 2010 Husker godt den tråden som HI sikter til. Og det var en ironisk tråd. Eks: Min siicidale søster skal få en tapetkniv til jul. Min far som ikke har tenner skal få en pose karameller. Min mor som har mistet håret skal få en krølltang. Min bestefar med skrumlever skal få en flaske sprit. Min bror som har amputert begge bena skal få deo mot fotsvette. Min blinde bestemor skal få et abonoment på ukeblad. Ha litt humor a folkens
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #12 Skrevet 17. juli 2010 Tenker på deg som hadde en søster som drepte seg. Du får bare heve deg over de ufine trollene her inne. Stefaren min drepte seg, og jeg syns også det er kjempesårt når noen spøker med slike alvorlige ting.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #13 Skrevet 17. juli 2010 Ha litt humor a folkens??! Når ein har mista søster si i sjølvmord, så forstår eg at ein ikkje kan sjå på den slags snakk som humor!! Skam dere! Ha litt medfølelse
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #14 Skrevet 17. juli 2010 Herregud.. Med så mange forskjellige sjebner her finnes her inne, så er det vel ikke lov å spøke med noe ser det ut for. Skjerp dere. Jo, husker tråden.., og husker jeg vekket barnet mitt en gang fordi jeg lo så høyt.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #15 Skrevet 17. juli 2010 Jeg går utifra at det ikke ble spøkt rundt suicidale i den tråden du sikter til? Du burde skamme deg som bruker det eksempelet!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #16 Skrevet 17. juli 2010 Det ble spøkt om det meste - befriende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå