Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Er så drittlei av folk som bla klager over at de ikke har noe å ha på seg fordi gravidmagen er for stor. Er drittlei av negative tester og nye forhåpninger. Er drittlei av prøving, utregning av eggløsning, falske symptomer og testmani. Egentlig er jeg drittlei av BIM og trangen til å titte innom for å dele på håp,frustrasjon og spørsmål. Samtidig er jeg glad for at BIM finnes, og at vi er flere i samme båt. Ønsker alle lykke til og ego som jeg er ønsker jeg det snart er min tur til å klage over stor mage...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Hvorfor skal prøvere alltid klage på at andre som er gravide klager? Man har faktisk lov til å klage i sitt eget svangerskap fordi om andre sliter med å+ bli gravide. Jeg spyr ikke mindre på 16. uka, fordi du er prøver. Jeg får ikke bedre selvtilit når jeg ikke ser ut i vanlige klær, fordi du sliter med å få barn?! Jeg syntes det er virkelig synd at man må slite seg igjennom en laaaang periode for å få barn. Det har jeg virkelig forståelse for, for jeg begynte å bli lei etter 1.5år med prøving. Men vi som allerede er gravide kan ikke noe for det.... Lykke til med alt da
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Og jeg er lei av halsbrann, hovne føtter, hetetokter, vonde ribbein, åreknuter og nedpress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå