Gå til innhold

ser vi bittelitt for mye av Miley på dette bildet eller er det jeg som blingser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det er beinet i en rar vinkel. Det er bare dere med ubarbert dåse som tror det er tiss overalt..tissen er ikke så svær, det er bare dere som har hår som stikker ut overalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det beinet hennes! Se på bredden der da brødhuer..skjønner det er lett å tro det er dåsemor, men det er et bilde som lurer!

 

Jeg blander sperm og egg som regel, du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan det være beinet da? Syns det også vil være merkelig når man tenker hvilken vinkel bildet er tatt fra. Nei, jeg heller mer mot at vi ser litt for mye av frk. Cyrus ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så ser man høna eller så ser man ikke høna. Jeg ser ikke høna.

 

Ooh, jeg ser nesten skamleppa hennes. Nesten holder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser nesten 3 lepper her. Det er nok begynnelsen av høna vi får et glimt av her. Ekkelt med tanke på at man så henne på disney channel for ikke så lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en drittunge.. "Uuuh, jeg vant mgp junior med en møkkalåt for mange år siden, så nå kan jeg gå ut i media og disse ekte kjendiser som ikke bryr seg en sur fjert om meg en gang"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, nei hun er ung og har nok nettopp oppdaget hvordan hun ser ut. La henne nyte det mens hun har det nådda :-D Det er jo trist om de unge fansen blir sjokkert og skuffet, men det er tross alt hennes liv og hennes valg.

 

Forresten har vi vel alle opplevd at et klesplagg har sklidd litt i forhold til hvordan det skulle sitte. Synd det var et klesplagg som satt akkurat der det gjorde, men synes ikke hun fortjener å få bommerten gnidd inn likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke bry meg med hva hun gjør eller ikke jeg, blir bare så lei meg med tanke på at det sikkert ikke er altfor lenge til datteren min begynner å lese all dritten som blir skrevet om henne :( Må nok trøste litt da, siden Hannah Montana er det gjeveste som er om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...