Gå til innhold

tran eller d vitamindråper


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva får deres barn,

på tide å begynne her men jeg ser for meg at tran blir en klinete og upopulær greie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd tran. Er jo fler vitaminer osv. i den.

 

De små blir fort vant til den "ekle" smaken, men litt søl blir det jo fort. Pass på å ikke få på klærne, for lukten forsvinner aldri;(

Skrevet

Jenta mi elsker tran. Har hele veien gjort det spennende og morsomt med tran så hun er kjempe glad hver gang hun får det (hun vet ikke bedre, hehe).

Litt søl blir det så bruk smekke og så går det så bra:-)

Skrevet

Den første babyen min hatet tran. Det ble bare søl, ødelagte klær og grining av det, så vi gikk fort over på d-vitamindråper. Med nestemann gikk vi rett på d-dråper:) Ingen andre steder i verden drikker man tran, og det finnes sunne mennesker utenfor Norge også...

Skrevet

d vitamindråper her. Tror faktisk ikke tran er så sundt.

Skrevet

Joda..lukta forsvinner ,har fått på klærne hans mang ganger vi og det lukter ikke av de iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...