Sjokoladebanan Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Har hatt en slik dag der jeg ikke har hatt lyst til å spise noe, så har spist ganske lite. nå sitter jeg her å føler meg skikkelig uggen, er det derfor mon tro?
aomeg Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Har samme opplegget i dag.Spiste et godt måltid nå i sted.Hjalp veldig!Hvis det ikke er for lite mat som gjør det, kan det jo muligens være omgangsyke?
Snakkelittmeddeg Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Jeg blir i alle fall det + vondt i hodet.. Generelt utilpass... :s Spis jente, så kommer det seg
PAVEEL Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Får ikke jeg mat når jeg er sulten blir jeg kvalm ja, går egentlig ikke lange tida heller. Maaaaat;P
ifie Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Ja, jeg kan bli kvalm av å ikke spise. Det blir en vond sirkel av det, for når jeg er kvalm vil jeg hvertfal ikke spise! Prøv med litt frukt, så får du opp blodsukkeret og kvikner litt til. Kanskje matlysten kommer tilbake da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå