Gå til innhold

Sette igang fødsel!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg spør her jeg..

Har vært på kontroll idag og det var ingen tegn til modning.

Har termin på søndag.

Har overtidstime på sykehuset til Torsdag.

 

Vil gjerne bli satt igang på Torsdagen, gjøres det selv om det ikke er modent?

 

Dette er mitt 3 barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at de er veldig restrektive med å sette igang. Jeg skulle inn til igangsetting med begge mine henholdsvis 15 og 14 dager over termin, men klarte å sette det i gang selv dagen før begge gangene...:P

 

På slike kontroller pleier de å sjekke modning, gjerne tøye litt samt å ta ctg og ul for å sjekke at alt er bra med babyen.

 

Lykke til, håper den lille kommer av seg selv om ikke lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...