Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Hei Jeg spør her jeg.. Har vært på kontroll idag og det var ingen tegn til modning. Har termin på søndag. Har overtidstime på sykehuset til Torsdag. Vil gjerne bli satt igang på Torsdagen, gjøres det selv om det ikke er modent? Dette er mitt 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Min erfaring er at de er veldig restrektive med å sette igang. Jeg skulle inn til igangsetting med begge mine henholdsvis 15 og 14 dager over termin, men klarte å sette det i gang selv dagen før begge gangene... På slike kontroller pleier de å sjekke modning, gjerne tøye litt samt å ta ctg og ul for å sjekke at alt er bra med babyen. Lykke til, håper den lille kommer av seg selv om ikke lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå