Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Her er det hjemmelaget pizza,druer og jordbær. Nam:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Taco, Pepsi Max og Walters Mandler :-) men idag utgår WM pga selskap imorgen hehe fordele kaloriene vettu.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Akkurat nå var det et grovt rundstykke med godt pålegg og pepsi max:) Noen ganger snoper jeg litt på fredager:-p
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 I dag er det fred og ro. Jeg er på en sofa med dib, og han er på en sofa med snorkingen sin, og fjernkontrollen. Ungene i seng, og snart legger vi oss også.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 Pepsi max og en snus... Hadde en mann og film her ista også før mannen måtte dra avgårde for å hjelpe en nabo i nød. Så da ble det dib for min del..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 I går kveld var vi på fest for en gangs skyld! Men en vanlig fredagkveld forbinder jeg med biff, pomfritt, Beat for Beat og Nytt på nytt <3 Slik har jeg hatt mine fredagskvelden siden jeg var lita jente, og den tradisjonen vil jeg ta med meg videre
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 Vi spiser som regel taco med ungene, og litt snop til en god film som vi ser sammen. Vin til mor og far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå