Gå til innhold

Noen her som har svart kjøkken?


Lille tripsi

Anbefalte innlegg

Noen med svart høyglans? Stemmer det at alt skitt og støv synes? Er dere fornøyd med svart elller blir det noe dystert?

 

Har så lysst på svart høyglans, men er redd jeg vil angre. Noen som vil dele erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt svart/koksgrått gulv på kjøkkenet og sier bare: never ever ever ever again!!!!! Fytti! Så veldig flott ut, vel dvs de første 15 ,minuttene etter støvsuging! Alt skitt syns utrolig godt

 

Har ogsá svart hoyglans skjenk, med barn så er det utrolig upraktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha svart glasskjøkken nå når vi bygger hus..

Men alt det andre er lyst..

Tror det blir brA!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderte svart høyglans når vi byggde, men kjøkkenforhandleren ville absolutt fraråde det. Siden de vanligvis vet hva de prater om, så tok vi det rådet til etterretning og droppet svart på kjøkkenet. Vi valgte det heller på badet, tenkte at der er det ikke så mye "kladding", fett og smuss som på et kjøkken.

 

Vel, jeg forstår veeeeeldig godt hva kjøkkenforhandleren mente, og er sjelegla at jeg ikke har det på kjøkkenet. Med små barn i hus er det konstant kladdete. Er de borti med en hånd, så sitter den hånden der, selv om den er ren. Og det er ikke bare dritt og kladder, som til en viss grad kan unngås, som viser, men STØV! Og det kommer jo tilbake med en gang en har tørket av.

 

Jeg vil absolutt ikke anbefale det som kjøkkeninnredning, viss ikke vaske er din yndlinsgesjeft.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart er utrolig stilig ihvertfall, men sikkert upraktisk, spes. med høyglans. (blir som med sorte biler, aldri rene)

 

Vi skal bytte ut vårt dølle 80-talls eikekjøkken med grått høyglansa, tror det er litt lettere mtp synlig skitt og fettflekker enn med sort, men tiden vil vise....;-) Nekter å ha hvitt kjøkken ihvertfall, da vasker jeg heller oftere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hvitt er kjedelig, er lite begeistra for hus med "alt" i hvitt, så hvitt kjøkken kunne jeg aldri betalt for :-) Har ingenting med vasking å gjøre, hehe. (jeg hater forøvrig å vaske, det gjør jeg minst mulig av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde hvitt tidligere, grått nå. Måtte nok tørke litt mer av det hvite enn det grå altså. Skitt viser tross alt bedre på hvitt enn grått.

 

Vi endte opp med grått høyglans, er veldig fornøyd med det valget, men alt høyglans krever jo at en tørker av det i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...