Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Og hva i himmelens navn er det som feiler de tvillingene? Huff jeg hadde skammet meg om det var mine barn. Skjems jo bare av å se de...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Det tok jo helt av! Jeg ser aldri charterfeber, men det sto nå å surra i bakgrunn her... Herlighet, jeg gremmes!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Vi sitter og ser på det samme. Min mann og jeg har sagt oss enige om at våre jenter på 11 år ALDRI får lov til å være med på noe slikt. He he.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Enda verre blir det etter pausen når hun ene møter en spanjol som hun blir med hjem... HUFF!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 mens hun andre ligger på do og spyr... Lekkert.. De burde blitt beskyttet mot seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå