Gå til innhold

Sitter og ser på Charterfeber..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva i himmelens navn er det som feiler de tvillingene?

Huff jeg hadde skammet meg om det var mine barn.

Skjems jo bare av å se de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok jo helt av! Jeg ser aldri charterfeber, men det sto nå å surra i bakgrunn her... Herlighet, jeg gremmes!

Skrevet

Vi sitter og ser på det samme. Min mann og jeg har sagt oss enige om at våre jenter på 11 år ALDRI får lov til å være med på noe slikt. He he.

Skrevet

Enda verre blir det etter pausen når hun ene møter en spanjol som hun blir med hjem...

HUFF!

Skrevet

mens hun andre ligger på do og spyr... Lekkert..

 

De burde blitt beskyttet mot seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...