Gruffalo:-) Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Vi skal ha barnefri til uka, fra mandag formiddag til onsdag ettermiddag.. Det er lenge for oss som nesten aldri er uten barna, men det skal bli deilig:-) Mannen min begynte ferie idag, så vi har jo fri begge to og sitter og lurer på om vi skal finne på noe, liksom gjøre noe annet enn bare å være hjemme.. Hva gjør dere når dere har barnefri? Ev. forslag til ting å finne på mottas med takk..:-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har hatt barnefri siden mandag, og her sitter jeg enda Eneste forskjellen i dag er at det er alkohol på bordet.. har ikke gjort noe annet enn å slappe av og nyte stillheten.. Ungene kommer hjem på søndag og jeg gleder meg mye!! Er ikke noe for meg å være uten ungene kjenner jeg
Sylteflesk Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Hmmm - når jeg har barnefri er jeg på jobb og vesla i barnehagen. Tror ikke jeg hadde hatt problemer med å finne på noe bedre å gjøre ;-) Kommer jo litt an på hvor dere bor, men dra på en tur et par dager på hotell, sjekk f.eks. ut et av De Historiske (Google og du vil finne). Trenger jo ikke dra så langt. Dra på telttur, ta nakenbad i et skogstjern midt på natta, kos dere. Dra på stranda/fjellet/skogstur, gå på restaurant om kvelden. Drikk vin og flørt og dra på bar etterpå, så drar dere hjem og koser dere på voksenvis. Vær turist i egen by - dra på turistinformasjonen, få tak i brosjyrer og utfosk. Museum, kunstutstilling, hva enn dere er interessert i. Ta danskebåten, dra på harrytur, hvis dere bor slik til. Mulighetene er mange!
Mom2Two Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Barnefri sammen har vi egentlig kun om foreldrene mine er i byen, og vi reiser bort. Så da er vel svaret at da reiser vi:-) Ikke ofte, de bor på en annen kanten av landet. Barnefri alene... Da møter jeg venner, inviterer venner hjem, jobber på oppgaven min, går ut og spiser/kino/teater eller whatever, rydder/vasker her hjemme, koser meg hjemme heeeelt for meg selv (mulig jeg er rar, men jeg eeelsker mitt eget selskap..hehe:-) )
Marbella Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Vi koser oss.....ligger i boblebadet, går tur, ut og spiser,drikker litt vin eller drar på hytta og slapper av og sover lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå