Gå til innhold

Dere som har hatt EXU..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere svare meg på noen spørsmål?

Hvor langt var dere på vei når det ble oppdaget?

Måtte dere fjerne egglederen?

Hvordan hadde dere vondt?

Hadde dere feber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. 9 uker

2. Ja, kirurgen sa at han kunne prøve å redde den, men at han ikke anbefalte det pga at da vil man mest sansynelig få en ny exu.Min var så ødelagt at de måtte fjerne den .

3. Nei, men jeg har veldig høy smerteterskel .Hadde mensen og skjønte at det var noe galt, dro på legevakten å sa jeg hadde kjempevond (enda jeg ikke hadde det,fake delux)

4. Nei ,men jeg får aldri feber .

Skrevet

Vet ikke hvor langt jeg hadde kommet, men langt nok til at egglederen sprakk.

Da hadde jeg hatt småblødninger og litt vondt i magen en god stund.

Den kvelden egglederen sprakk var jeg ute og besvimte på et toalett ov slo hull i hodet. Sykebilen kom å hentet meg og jeg blødde masse. Ikkeno feber.

Dro først på legevakta, ble så sendt hjem, men hadde så vondt bakover i ryggen at jeg ikke klarte å stå oppreist.

(Rier er hyggelige smerter i forhold).

Ble hentet i taxi og kjørt til akuttmottaket på Ullevål sykehus. der gikk et etterhvert opp for dem hva som feilte meg og jeg ble operert med en gang. Fikk greie på at det kunne ha vært fatalt.

Dette er 10 år siden og jeg har vært gravid 4 ganger etter det og venter mitt tredje barn nå. Har tatt en prov abort.

Har hatt veldig lett for å bli gravid.

Husk at dette er forholdsvis sjeldent, men er du usikker og vil ha bekreftelse på at alt er ok så bestill deg time til UL.

:)

Skrevet

Var 7 uker på vei.

Måtte fjerne egglederen da den var ødelagt.

Smerter over den venste siden (over den egglederen jeg var gravid i). Smerter som bare ble værre og værre for hver dag.

Ingen feber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...