Mockanin Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Vet at vi skal ha med klær ;-) Men lurer på hva annet vi må ha med. Solkrem har vi i hus allerede. Noen med tips til en hjernedød stakkar??
Mockanin Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2010 Vi er to voksne, en på 15 år og en på 4,5 år.
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Har du ikke det viktigste når du har med klær,penger,pass,solkrem.. Har nettopp vært der,men kan ikke komme på noe du absolutt Må ha med.. Du har jo ganske store unger så du slipper tenke på bleier og barnemat:) jeg har alltid med en pakke knekkebrød og en tube nugatti sånn i tilfelle ungene ikke spiser så mye av maten der nede så kan de ha litt av det som mellommåltid..
Mårud Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Store håndklær Våtservietter og antibac Handsåpe Idoform Biotex om du må vaske klær Kortstokk Pledd til flyreise Noe å legge skittentøyet i
sologsommer Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Håndsåpe får du kjøpt over alt. Store håndklær er også noget der er til salgs overalt. Du trenger IKKE lange bukser, sokker, tynne gensere osv.
Mårud Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Hvem gidder å gå ut å kjøpe handsåpe om man ankommer midt på natten... Og hvorfor bruke unødvendige penger om man har håndklær fra før.
sologsommer Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 Var ikke meningen og være kritisk til innlegget ditt!! Vi har problemer med at holde oss under de 20 kilo (overvekt er vild dyrt) så pleier ikke og ta det med man kan kjøpe veldig billigt dernede. Tror mange barn får et håndklæde dernede - det var min tanke...
Mockanin Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2010 Takker for svar. Da skal jeg til å pakke i morgen. Kjenner jeg blir litt småstressa, men går seg vel til. Redd for å glemme noe viktig og da kommer det gjerne alt annet med som kunne vært hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå