Gå til innhold

Kaker til små barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gav dere det første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke hvor gammel han var. er nå to år, men han har smakt kake kanskje 5 ganger, sjokolade ca. 5 ganger og vi er moderate med kjeks ol. han får alltid hvis vi er i bursdager ol når det står fremme, men vi begrenser det. dvs. han gjør det selv egentlig:) vi passer alltid på at han er mett før vi drar en plass jeg vet det blir servert søtsaker. da spiser han mindre:)

Skrevet

Tja. Eldstemann fikk vel litt kake på 1 års dagen sin, og så en og annen sjelden gang til han ble 2-3 år. Vesla er nå 11 mnd og fikk sin første smaksprøve rundt 8 mnds alderen av en snill storebror som ville dele i et ubevoktet øyeblikk ;-) Ellers merker jeg godt at vesla er nr 4. Hun får ganske mye som en gjerne ikke gir førstemann. Hun ser at de andre får og vil ha, og vi ser at de "dør ikke" av å få en og annen bolle, kake, is osv selv om de er små.

Skrevet

Enig med Alva :-) Eldste var nok 1 år når hun fikk smake kake første gang, de 2 andre litt tidligere :-)

Skrevet

Eldstejenta fikk første kakestykke på 1-årsdagen sin. Minsta er enda månedsvis fra kakealder, men blir vel rundt det samme på hu også.

Skrevet

Må vel ha vært til dåpen det tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...