Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Magemusklene min delte seg som andre under graviditeten, men de har ikke vokst sammen igjen. Noen flere som har det på samme måte?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har, skal snart oppereres. Og fjerne hud etter svangerskap, ble veldig stor med tvillingene.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Jeg må ihvertfall, det er et år siden siste svangerskap og de har ikke blitt bra. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei Gleder meg veldig til å få fikset det.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Er et år siden jeg fødte og. Merker jeg har en del løshud, men tror ikke en ser det så godt egentlig at magemusklene er delt, men ingen av de har vokst sammen. Kan stikke fingrene mellom. Bør en operere dette?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Be fastlegen henvise deg, noen private har støtte fra staten og er mye raskere enn det offentlige. Har ventet på inkalling fra Telemark siden januar uten å ha hørt noe. Tok kontakt med Sørlandsparken Plastikkirurgi og fikk time bare noen uker senere
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 Jeg, og har i tillegg fått navelbrokk... Så ikke spes fornøyd med magen min kan man si! Men skal operere etter jeg har fått en til! Tror privatklinikker syr sammen magemusklene. Jeg skal få nett i magen som skal holde brokk mm inne.. mulig flat mage igjen en gang i fremtiden?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #8 Skrevet 16. juli 2010 Den i kristiansand gjør ihvertfall det, hvor i landet bor du? http://www.sorlandsparken-spesialistsenter.no/plastikkirurgi/
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #9 Skrevet 16. juli 2010 Jeg er ny i debaten bare... Sånn at jeg ikke blandes med noen andre. Jeg fikk tvillinger i august i fjord. jeg har masse løst skinn, og fått konstatert at magemusklene er splittet med 10 cm. Jeg ble alikevel avist på privatsykehuset i Drammen. Reglene for ofentlig stønad til slike oprasjoner var blitt strammet kraftig inn etter finanskrisen fikk jeg beskjed om. ( Hater magen min. Kjempe trist å ikke tørre å bade sammen med barna mine. misunner veninnene mine med flote flate mager. Slik så jeg også ut før. Hjelper ikke å trene bort dette...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #10 Skrevet 16. juli 2010 De i Kristiansand ringte med et par dager etter de fikk henvisningen fra fastlegen min, spurte når det passet med operasjon for meg. Har masse hud etter to svangerskap, to keisersnitt og tvillinger. Var ikke noe problem. Ta og ring dem, se linken over. Du kan jo maile dem noen bilder og be om deres vurdering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå