Gå til innhold

Ja da har sønnen vår på 10 mnd sagt sitt første ord, ikke ble det mamma, ikke ble det pappa, men det ble..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

LYS! hehe.. ;)

 

Han som elsker ledninger og lys og elektriske ting så passet det jo ypperlig ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, tidig! Det var nemlig vår sønns første ord i sin tid også, han var også rundt 10 mnd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys var også min sønns første ord. Det var "ysssss" og viste til lampen. 2 dager etter han fylte 1 år, det var så morsomt. Tror ikke han blir elektriker lengre, han er snart 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. sier YYYSSSS.. ;) Kan si "Hvor er lyset hen?" så kikker han opp på lyset og peker og sier yyysss.. yysss..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hos oss var det vel ordet tre...eller Tjeeh som han sa da...han elsker å hoppe og vi har alltid sagt en, to og treee...når vi løfter han opp i lufta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første ordet her var ball. Og skikkelig trykk på L`ene også..hehe..

Lys tror jeg faktisk var ord nr. 2, og "se" var et ord som kom rett etterpå. Da sa hun ofte "seeeeeee" og var såååå interessert.

Mamma kom en liten stund etterpå :) Begynte å si "mama" sånn bablete. Men plutselig så kom det mens hun lå på stellebordet en dag. "Mamma" klart og tydelig, og etter det sa hun det klart og tydelig. Var så koselig atte :)

 

Nå er hun snart 5 år og tida flyyyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blæ, jeg bli helt misunnelig av sånne tråder. Gutten min er 15 måneder og sier ikke et kvekk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søskenebarnet mitt sa satan. er ikke sikker på om det var det han egentlig mente, da tante og onkel ikke banner noe særlig, men jeg husker jeg holdt han på armen, og tante har gjøkur som vi pleier å starte av og til for å få se gjøken. Gjøken kom da ut og han sa satan. Tror kanskje det var gjøken han mente, men det er kanskje værre å si.

Mine barn har sagt mamma som første ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...