Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Får man gjort det på sykehuset uten å gå til fastlege først? Jeg tror jeg har mista nå (er i uke 8), men fastlegen min har ikke time før om 3 uker. Må jeg virkelig vente så lenge med å finne ut av det?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Det er da ikke legen som gjør det... Bare å stikke innom lab'en på legekontoret det vel. Lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Ringte legeontoret, og de sa at jeg må innom fastlegen og så sykehuset.. Men lab'en høres jo logisk ut Det er jo to tester som taes med ett par dager mellomrom, men det burde kanskje ikke være noe problem? Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå