♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Lillemann er på vei til å vokse ut av sete sitt, så nå må vi begynne å kikke etter sete nr 2. Vi har en eldre bil uten Isofix, og tror ikke det er mulig å ettermontere det heller. Så hva slags sete er best da??
Super-Langbein Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Vi har heller ei isofix, og har vært fornøyd med dette setet: http://www.britax.no/bilseter/hi-way Lett å ta inn og ut og greit å rengjøre.
soleia Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Me er nøgde med Britax Multitech. Det kan utvidast i lengda så han kan bruke det lenge, er 9 - 25 kg. Det har og god støtte for hovudet når han sovnar i bilen. Det er viktig å ta med bilen og prøve sete i den før du bestemmer deg.
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2010 Er dette bakovervendt???
Gjest datatyven Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Jeg ville gått for britax multitec jeg også. Vi kjøpte besafe, og de setene er veldig små. Jenta vår er snart tre år, og setet begynte å bli litt lite, men passet enda. Hodet var allerede i flukt med toppen, og selene begynte å knipe med kjeledressen på etc. Vi har nå solgt setet, og skal kjøpe neste sete opp snart. I mellomtiden sitter hun i et maxi cosi sete som det er mye bedre plass i enn besafe. Britaxsetene varer jo til de er blitt store barn, hadde absolut gått for et slikt. Britax mulittec kan brukes forover, bakover, og fremover med bilens eget setebelte til ungen er 10 år eller noe der omkring. Skal barnet ditt sitte forover hadde jeg gått for britax evolva.
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2010 Tusen takk for hjelp Syns det er vanskelig å bestemme seg Får vel ta oss en tur og prøve litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå