Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Nettopp ferdig med alle bøkene til Liza Marklund om Annika Bengtson og er helt desperat etter nytt lesestoff. Noen som har lest Camilla Läckberg sine bøker, hvordan er de i såfall? Andre bøker jeg har lest og likte godt er: - "Idas Dans" og "Veien til Karlsvogna" - "Vannmelon" og "er det noen der ute" Av Marian keys - Denis Rudberg sine bøker - Stieg Larsson sin triologi Veldig "enkle" bøker med andre ord, enten krim, kjærlighetskliss eller bøker med historier fra virkeligheten ) Noen som har noen boktips til meg?
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Wallander av Henning Mankell, samt bøkene om Arn, også av Mankell. Anne Karin Elstad har skrevet en fantastisk trilogi som heter Folket på Innhaug. Leser den minst en gang i året
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 "Hodejegerne" av Jo Nesbø kan kanskje være noe for deg?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Bruk litt tid på www.bokelskere.no mange tips her!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Har også lest Idas Dans og Mariann Keyes sine bøker, likar dei utruleg godt. Camilla Läckberg sine bøker er veldig gode, syns eg iallefall. Trur kanskje me har nokonlunde same smak, så eg har mykje å anbefale deg. Mariann Keyes har utruleg mange bra bøker, eg hugsar ikkje heilt kva dei heiter, for det er så lenge sidan eg las dei, men eg har lest alle utanom den heilt siste og likte alle veldig godt. Ceceila Ahern skriv fantastisk, både PS: I love you, der regnbuen ender og takk for alle minnene er veldig gode. I det siste har eg fått augene opp for Jill Mansell, ho skriv verkeleg bra feelgoodbøker. Kajsa Ingemarsson skriv bra, det same gjer Lindsey Kelk, "Jeg elsker New York" og "Jeg elsker Hollywood". Emily Giffin har også mange gode bøker. Det er veldig mange andre gode forfattarar som er verdt å nemne når det gjeld slike bøker, men eg hugsar ikkje alle akkurat no. Det fins fleire bokseriar med mange sånne bøker, "Drops", "Bag of fun" og "Pause", til dømes. Ein litt anna type bøker eg er veldig glad i, er til dømes "Øya" av Victoria Hislop og "Drømmehjertet" av Cecilia Samartin. Desse forfattarane har også skrive fleire gode bøker. "Tilbake til Riverton" av Kate Morton slo bra an hos meg. "Saras nøkkel" av Tatiana de Rosnay er fantastisk god, men veldig, veldig trist. Anbefalast på det sterkaste! Av krim vil eg anbefale Varg Veum-bøkene av Gunnar Staalesen, og Unni Lindell sine bøker. Andre forfattarar som er verdt å sjekke ut er Anne B. Ragde og Selma Lønning Aarø(spesielt boka "venstre hand over høgre skulder"). Eg er rimeleg sikker på at det er ein heil del gode bøker og flinke forfattarar eg har gløymt her, men no har eg ikkje tid til meir. Finn du noko du likar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå