Gå til innhold

Noen som ble gravid en uke før mensen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver med typen min, og han er mye borte i forb. med jobben, og vi har akkurat startet og jeg er ganske grønn på dette med eggeløsning osv. Hadde mensen sist tre og halv uker siden, og vi begynnte å ha sex for 8 dager siden, og har hatt ubeskyttet sex ca 4 ganger dagen.. Har vært kvalm igår og idag noe som er gnske uvanlig for meg... Så vet ikke om det er ganske umulig å bli kvalm så tidlig, og gravid så "seint"??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første hvor lang syklus pleier du å ha? 28 dager?

Eggløsning er som regel 12-16 dager (normalen er 14) inn i syklusen....egget blir befruktet og drar på en reise som kan vare 6-8 dager før det fester seg....mulig du kjenner egget som nettopp har festet seg....

http://www.pernille.info er en flott side som gir mange svar ;-)

Skrevet

takk, lurer bare på om noen ble kvalme så forte? har vært konstant kvalm idag og kaster nesten opp, føler meg gnske varm også og som om jeg har lavt blodtrykk

Skrevet

Det bør gå minst 10 dagar frå eggløysing og befrukting til menstruasjon for at egget skal rekke å feste seg skikkeleg (det vanlege er som nevnt over ca 14 dagar), men om de starta for 8 dagar sidan og du ikkje ventar mens før om nokre dagar, så er du vel innanfor dette. Eg har ikkje vore så plaga med kvalme, men merka andre symptom 3- 4 dagar før eg skulle hatt mens, så det er vel ikkje umogleg at det er det du kjenner. Det er berre å krysse fingrane og vente til mensen forhåpentlegvis ikkje kjem og du kan teste. Det skal iallefall ikkje stå på innsatsen dykkar ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...