Gå til innhold

Kan dere gi meg en god grunn for at min kjære legger til en søt, singel kollega på facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg spurte hvem hun var svarer han at hun jobber hos dem på en annen avdeling og at de jobber sammen særlig en del i det siste på kveldstid.

 

Min kjære har hatt forhold med 2 jenter før min tid som han jobbet sammen med og jeg har fått melding på facebook for 1 mnd tid siden fra en kvinnelig kollega av han at han flørtet masse på jobb og at det var 2 jenter som gikk rundt og var forelsket i han.

 

Hva tenker en mann i 30 årene når han leter opp en kollega på facebook og legger henne til som venn. Hva skal man med alle kollegaer på facebook egentlig.

 

Hilsen ei som kanskje er litt sjalu, men føler dette blir helt feil i vårt forhold. :((

 

*leimeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor lete henne opp og ikke alle de andre på avdelingene?

 

Hvorfor da ikke lete opp alle ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke som i barnehagen, vet du, at man MÅ invitere, og være venn med, alle på avdelingen. Vi er voksne nå og velger fritt hvem vi ønsker å omgås og hvem vi ønsker å være venn med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunn: Det er nettopp bare en kollega

Grunn: For å gjøre deg sjalu (mest usannsynlig)

Grunn: Kanskje han fikk forespørsel og ikke ville fornærme personen som kom med forespørselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare tilfeldigvis fant henne på fb, og la henne til, fordi de er venner? Eller kanskje hun la han til, fordi de er venner? Seriøst, HI, du er hysterisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk ikke forespørsel jeg satt ved han da han fikk melding om at hans forespørsel var godtatt.

 

Jeg stoler på magefølelsen her.

 

Og ja kanskje er jeg litt hysterisk men har tilgode at magefølelsen min er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du er hysterisk, tror derimot det er mange naive damer her! Gå for magefølelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker slik: Han sitter på facebook og så leter han opp henne. Hvorfor? Han tenker på henne og hva vil han se i profilen hennes. Hvis de er så gode kollegaer hvorfor har han ikke lagt henne til før?

 

Jeg synes det skurrer uansett... hvorfor legger man til en kollega av det motsatte kjønn? Sorry men jeg skjønner det bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei Hi!

Skjønner frustrasjonen din godt, og syns det er mangen naive svar her, ut i fra hva du forklarer over . i tillegg til at noen har advart deg!

Selvsagt, jeg har mine kollegaer på fb, både mannlige og kvinnelige, samme har min sambo, uten at det er noe farlig i seg selv, men så var det jo dette ett tilfelle som ikke var så ufarlig kanskje..

 

jeg tror jeg ville lagt henne til også jeg , så kanskje hun tar hintet ? hehe. skader ikke å se hva som skjer, hun vet jo hvem du er ;)

kan du snoke litt på henne også om hun godtar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at han har letet henne opp. Hun kan ha kommet opp som venne-forslag?

 

Hvorfor kan man ikke være venn med en kollega av det motsatte kjønn? Lever vi i Iran eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta hintet??? At man ikke kan være venn med kollega uten å få kjæresten som vedheng fordi kjæresten er sjalu?

 

Er du seriøs?

 

Jeg hadde ikke giddet å godta en venneforespørsel fra kjæresten, mannlig eller kvinnelig, til, mannlig eller kvinnelig, kollega som jeg ikke kjente. Det hadde jeg sett på som en rar ting å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...