Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 står helt fast.. Har så lyst til å ta med dattern min på en liten ferie.. har ikke så mye å gå på heller da, da det gjelder økonomien, så er det noen som har noen råd om hvor man pleier å reise i ferien..? Hva som egner seg på ei som snart blir 2 år.. Skal på ferie med henne, det er helt sikkert.. så håper noen har noe forslag?!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Nå er jo ikke camping i sverige et alternativ dersom hun har lite penger og bor feks på vestlandet eller nordover.Ikke alle bor på østlandet vet du ;-p Så igjen,hi,hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Fra Nord-Norge er det ikke langt til Sverige. Og det var uansett bare et forslag. Det var det HI ønsket, var det ikke? ps. jeg bor ikke på østlandet 17:32
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Bor i hedmark.. : ) Glemte visst å få med det jeg : p Forslag tas med
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #8 Skrevet 16. juli 2010 Er ikke kjent i Hedmark, men hva med å dra på telttur? Dra til et fiskevann der dere kan kose dere, båle, leke og kanskje bade om været er bra. Det er billig, morsomt og koselig:) Kanskje du kjenner noen andre med barn som har lyst til å bli med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå