Gå til innhold

Hvilket bilsete skal vi velge??


okt78

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode anbefalinger/erfaringer med bilseter for de nyfødte?

 

 

Ville dere hatt isofix? Kan alle biler ha isofix?

Ut i fra det jeg har lest virker det som det skal være enda bedre med tanke på sikkerhet...?!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha Maxi Cosi med family fix.. Det er det samme som isofix bare at du fester basen med bilselen.. Merker STOR forskjell på hvor godt stolen sitter fast når du bruker base.. Stolen (uansett merke) vingler litt når den bare er festet med selen.. Har brukt Hts izi sleep til de to andre barna. var veldig fornøyd med den, selvom den var litt tung. Men denne gangen må vi ha et sete som tar litt mindre plass, derfor maxi cosi.. Det er et bra sete da, kommer bra ut i tester osv :)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt maxi cosi med famili fix i dag jeg også....virker som setet kommer godt ut i flere tester, så valget fallt på det:) syns også setet er greit å ta med seg og har også kjøpt en quinny zapp trille til å feste setet på, så det blir greit å ha med seg i butikker og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle biler som har feste til iofix base. Men det er visst tryggere så vi kjøper det, skal fikse feste selv, kjøper fra audiforhandler, håper det virker.

Skal ha maxi cosi cabriofix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi og kjøpte bilsete :) Det ble Maxi Cosi cabriofix med Easyfix :)

 

Fikk et veldig godt tips fra ei på babyverden.no. På Torshov bilrekvisita har de nemlig sommerkampanje på dette setet til 2399,-, og på Barnas hus har de prisgaranti, så da dro vi dit og kjøpte setet der til samme pris.

 

Tror tilbudet gjelder frem t.o.m 1.august, så løp og kjøp om dette setet skulle være av interesse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følte meg veldig ut her siden jeg er den eneste uten maxi cosi sete, hehe. men vi havnet på emmaljunga bilsete.

veldig praktisk å kunne feste setet til vogn-stammen. lykke til alle sammen i bilsete valget og den tiden som er igjen av svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brukt graco sete til storesøster og skal bruke det til mini også...Veldig fornøyd med sete, og det er rimelig i pris:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Graco sete,brukte det til førstemann og skal bruke det nå også.Setet har gjort det svært bra i tester med base.Vi kjøpte vårt på harry Svinesund og fikk trille der bilsetet enkelt settes på samt base til 1700 norske kroner(for litt over 2 år siden).I Norge må man ofte betale ca 1000 kr for trillen,så kommer bilsetet med base i tillegg.:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle nevne at de har kampanje på Maxi Cosi-seter på Reflex. 2600 kr for stol og base (Cabriofix + Easyfix). Kampanjen begynner egentlig på mandag, men vi fikk kjøpt det til den samme prisen i dag.

 

Vi valgte Maxi Cosi-sete fordi det kan festes enkelt og greit på Quinny-vogna som vi har fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...