Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Er det noen her inne som vet når permisjonspengene kommer? Jeg har pappaperm nå og som hjemmeværende har jeg dessverre sløst bort mye penger på tull og er nå så godt som blakk.. Har heldigvis en full bleiepakke igjen samt en god del barnemat! Håper noen her inne vet :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Trur dette er typisk for fedre i perm. Bare rot og uansvarlige som fy. !!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Jo, jeg er klar over det men det er litt kjedelig i lengden og bare sitte her i stua. Så jeg kjøpte med en Xbox og noen spill også har det liksom bare ballet på seg...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #8 Skrevet 16. juli 2010 pengene mine er alllltid inne 21.. selvom det står 25
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #9 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har aldri fått foreldrepengene så sent som 25. Jeg bruker å få enten 21. eller 23. I fremtiden kan du jo prøve å få pengene til å vare en stund. Jeg skjønner liksom ikke helt det der med å bruke alt man har før man vet når man får "påfyll".
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #10 Skrevet 16. juli 2010 Ja, det var litt kort tenkt av meg. Nå er i allefall X-box live kontoen sagt opp. Det sparte meg for 300 bare der. Nå må jeg bare prøve å finne på noe å gjøre på dagtid som ikke koster noe... Ikke kan jeg kjøre motorsykkelen min heller, for jeg må jo passe lillegutt hele tida. Jeg har sjekka det opp, det finnes faktisk ikke barnesete til sykkel! Helt latterlig spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #11 Skrevet 16. juli 2010 Du kan få kjøpt sele til å ha ungen bakpå. Selv er jeg på jakt etter en til tvillinger, men i nøden har jeg jo to store sidevesker.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #12 Skrevet 16. juli 2010 Det tenkte jeg ikke på! Takk for tipset, jeg prøver sideveska :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #13 Skrevet 16. juli 2010 Mannfolk, ser bare problemer ikke løsninger. Sidevesker er genialt, bare husk å ta ut kjedesprayen, de blir så kvalme av å sutte på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå