Gå til innhold

Er det ok mat på HERBERN, Aker Brygge?


Joikaboll@

Anbefalte innlegg

Ser ut til å være barnevennlig, men dog nær sjøen.

Noen som kan fortelle meg at det er ok å spise middag der med stort og smått? Er det plass til barnevogner der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, ville nok valgt noe annet, men det er meg:)

 

Hvis du er glad i asiatisk, så har du Mr Bay på Tjuvholmen, veldig god mat og service. Flere andre bra på Tjuvholmen også, må bare gå litt lenger frem og over brua;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middelmådig og kjedelig mat i mine øyne, men det er sikkert mange som synes det er bra der også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng middelmådige fra bondelandet som skal våge oss på en storbytur og trenger mat, så da ser det ut for at dette kan passe for oss da. Skal ha med både unga og besteforeldre.

Takk for hjelp og tips. Den asiatiske skal prøves når jeg er på tur med gubben aleine, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe;-) De fleste restaurantene på Aker brygge er faktisk ganske middelmådige, mange turistfeller. Men jeg bruker dem selv også, men det er jo fordi beliggenheten er så fantastisk, ikke maten:-)

 

DS Louise er faktisk også helt okay. De har plass både ute og inne, og maten er egentlig bra også.

 

Du kan jo spasere ut til Tjuvholmen for å se om det er noen du synes ser fine ut. Har nye Bølgen og Moi der, med masse bra sitteplasser ute bl.a.

 

Hvis du vil ha amerikansk dineraktig, har du Beach Club på "baksiden", altså på Bryggetorget. Styr unna Eataly eller hva pokker den heter..:-p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg innrømme at jeg flere ganger har spist på Herbern og vært storfornøyd... Jeg er vel ikke gormet nok for mange her, men anbefaler Herbern selv om den ikke engang er nevnt i Michelinguiden:-D

 

Det var mye luft mellom bordene sist jeg var der og skulle gå helt fint å få satt en barnevogn ved bordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...