Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Noen som har kjøpt dun posen fra Go`Boken? Er den noe tess eller? Erfaringer?
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2010 Fikk Go Boken i posten idag, og hvis man verver 3 stk får man dunposen til 100 kr. Lurer på om noen har gjort det?
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Det er en EasyGrow pose, har ikke noe erfaring med den selv, men sikkert mange andre her inne som har det
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2010 Ok. Noen som har erfaring med denne posen?
Panterjenta85 Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 Har den ikke selv, men den har kommet utrolig godt ut i mange tester. Kjempepluss at den kan forlenges. Jeg gikkt il slutt for Voksi Urban i stedet fordi den har ull i ryggen i stedet for dun. Når man ligger på dun presses dunet sammen og man oppnår ikke samme varmeeffekt som det som hviler oppå, men da har jo EasyGrow egne lammeskinn som kan festes inni. Hadde jeg fått den posen til en 100lapp så hadde jeg helt klart kjøpt den og brukt den flittig! Er en super pose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå