Gå til innhold

hvor fort reise hjem etter fødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 gangs må vell være noen dager..

men når man er 2 gangs , hvor fort kan man reise hjem ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel helt an på formen din og babyen sin. Med min første var jeg på sykehuset i 5 netter. Jeg måtte være der så lenge da fordi babyen min hadde gulsot og måtte ligge på lys. Med andreman var jeg i 3 netter. Er noen blodprøver de må ta av babyene visst mange timer etter fødselen. Jeg ble derfor værende på sykehuset til alle prøvene var tatt. Da slapp jeg å komme tilbake for å ta de.

Skrevet

Jeg var ikke der mer enn to netter, kunne være lenger om jeg ville, men jeg valgte å dra tilbake for å ta blodprøven. Søsteren min fødte på riksen onsdag kveld og kom hjem i dag..Men du kan sikkert velge litt selv også. Jeg selv syns det er greit å komme fort hjem.

Skrevet

Tror dette er veldig forskjellig fra sykehus til sykehus. Vi skal ha nr 2 på st.olavs. Og forventer nesten å bli kastet ut dagen etter, om formen er som sist.

Skrevet

Både jeg og søstera mi har reist hjem samme dag eller dagen etter med alle våre. :-) 1. gang fødte jeg om morgenen og reiste hjem morgenen etter. :-) Du velger selv hvor lenge du vil bli hvis alt ellers er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...