Gå til innhold

Er så dritt lei av folk som tar kontakt kun når det er noe de vil og sånne som bare skal diskutere!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det det FB er ment for? Herregud, er jo blitt helt vilt hva enkelte av de på lista mi får seg til å si og gjøre.

 

Det er 2 stk som jeg jobbet med av og til i et vikarbyrå for over ett år siden. Nå driver de på og sier at det er dårlig gjort av meg at jeg ikke vil jobbe for dem nå i sommer, og skriver ting som "normale folk jobber!". Herregud, jeg er hjemme med ei jente på 7 mnd, tror de virkelig jeg har tid til å løpe rundt i sommer fra butikk til butikk, i forskjellige barnehager og hva det nå måtte være de skal ha meg til for luselønn da? Ikke det at jeg ville gjort det om det var godt betalt heller, men herregud så frekt!

De tar kun kontakt når det er noe sånn, og det er så lenge siden sist jeg hørte noe fra dem at jeg hadde helt glemt ut at de var på lista til og med!

 

Og så er det enkelte da som på død og liv skal diskutere politikk, musikk, film, osv osv og HELE tiden komme med sure kommentarer hvis jeg sier noe i en samtale med helt andre at jeg ikke likte en film eller om jeg syns den var råbra.

Er liksom de samme som går igjen der. Pokker ta kommenter-funksjonen som er åpen for alle hvis en dessverre har en samtale på veggen.

 

Og så har vi dem som ikke tar et hint selv om de blir slettet og blokkert og lager nye profiler og legger meg til. En av dem har jeg gitt beskjed hele 5 ganger at jeg ikke vil ha som venn!

 

Lurer på om jeg skulle laget meg ny profil så kan de legge til "den andre jeg" alt de bare gidder. Alle utenom 5-6 stk som holder på sånn er jo faktisk normale og ikke plagsomme i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg må ikke, men de kunne jo klart å ta et hint og tolv også da. For å unngå dem helt må jeg jo bytte mobilnummer også i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...