Gå til innhold

Noen som har tatt abort? HASTER!!!


£adybird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg kan anbefale noe som jeg syns var helt grusomt. Men måtte gjøre det pga sykdom, og det blei gjort kirurgisk. Selve greia gikk jo greit, men jeg opplevde som en ordentlig trøkk psykisk. Fysisk så var kroppen i fin form egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt kirurgisk abort og det var helt uproblematisk.

Ble lagt inn, fikk stikkpiller som skulle "myke opp livmoren" (ONDT). Så fikk jeg tilbud om beroligende før inngrepet (takket nei siden jeg ikke synes det var noe skummelt).

Så ble jeg trillet på operasjonsstua, lagt i narkose og våknet ganske groggy.

Ble liggende noen timer, siden jeg var ganske slapp og svimmel etter narkosen.

Reiste hjem og hadde ingen smerter etterpå. Husker ikke hvor lenge jeg blødde etterpå. Dette er veldig lenge siden, så det kan hende jeg husker litt feil ;-)

 

Men jeg sytes det var helt udramatisk og helt ok. Ble tatt godt vare på på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk morfin for smertene jeg hadde før jeg ble operert. Det var ganske vondt, men legen sa at smartene kom av at jeg aldri hadde vært gravid før og at livmoren var hard eller noe..hehe, husker ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabeletter....helt uproblematisk og greit. Faktisk så greit at det var skummelt. Du slipper å bli lagt i narkose og bli innlagt på sykehus. Jeg gjorde det hjemme og det var ingen smerte og ingen ubehag etterpå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...