Gå til innhold

haha, en rollespill-geek kalte meg kontrollerende fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sa at om mannen min hadde sagt at han var interessert i spill type WOW eller fotball for den saks skyld når vi møttes, så hadde jeg absolutt ikke gått inn i noe forhold med ham. Og om han hadde kommet nå flere år etter og sagt at han plutselig ble interessert i slike ting, så hadde han blitt skilt i samme slengen.

Derfor mente denne geek'en på at jeg var kontrollerende og at det var synd på ham fordi han pga meg ikke visste hva han gikk glipp av når han ikke fikk spille WOW, selv om jeg sa at mannen min syntes sånne ting er urteite.

Jeg spurte hvorfor jeg skulle leve med skriking til TV'en av en fotball-gal mann og hvorfor jeg skulle godta en hel samling som hadde geek-convention i stua mi et par uker i strekk og gomla grandis hele nettene, og at jeg virkelig har rett til å bestemme selv hva jeg vil leve med og ikke (sånn rent hypotetisk) og da svarte han bare at jeg var ei bitch som nektet mannen min slike ting.

 

Utrolig morsomt å diskutere med sånne asosiale apekatter. De tror faktisk at hele livet dreier seg om et eventyrspill!

 

Er alle eventyrspill/datageeker så enspora at de oppfatter slike ting som den eneste ene grunn til å leve? Rare er de ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med mannen din. Skille seg om han skulle bli interessert i fotball eller dataspill??!!??

 

Håper mannen din får fradrag på skatten for å ha ei troll til kjærring! Det fortjener han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skilsmisse om mannen begynner å spille WOW hehe...godt du elsker mannen din i tykt og tynt og ikke er opptatt av hva andre synes om han da.

 

synes igrunn bare du skal skille deg med en gang så han kan finne noen som virkelig elsker ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda....du har problemer hvis du skiller deg av den grunn :-s høres ut som du var ute etter en krangel til å begynne med siden dette var en såkalt rollespill-geek i dine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, fradrag på skatten for å leve med et troll! :D Hvor i selvangivelsen kan jeg finne en slik rubrikk? ;)

 

Men enig, HI virker temmelig kontrollerende og bitchy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var ikke mannen min jeg diskuterte med, en som faktisk er geek. Mannen min liker ikke sånn tull i det hele tatt. Men nei, jeg hadde aldri i verden giddet å leve med den type ting nei. Hysterisk fotball-galskap eller data-geeking døgnet rundt. Nei takke meg til en skikkelig mann som bruker tid på meg ;-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, så mannen din har kun deg som sin eneste interesse/hobby?

Enspora og trist spør du meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det var jo ikke mannen min jeg diskuterte med!

Og finnes det virkelig ikke mer fantasi og oppfinnsomhet på folk enn at slike interesser er det eneste som eksisterer?

Selvfølgelig har han interesser, men det er av den mer sunne typen som heller ikke innebærer å beslaglegge stua ved å samle en haug med spillende apekatter som er våkne hele natta og opptar lekeplass for ungene. Hva er så galt i å ikke ville leve sånn? Og hva er så galt med at det var en av tingene jeg sørget for at ikke var tilstede når jeg inngikk forholdet?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...