Gå til innhold

hvordan ville dere reagert på dette??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

-vi ba svigerforeldrene mine om råd ang om vi skulle be typen til søstra til min mann om vi skulle be han eller ikke til dåpen til ungen vår. vi fikk beskjed om at vi måtte velge det selv. men at alle ville jo respektere valget vi tar ang det. invitasjonene blir sendt ut,. søstra løper til moren sin og klager. hun ringer min mann og kjefter på han for det valget vi tok,,,. vi valgte og ikke be typen hennes. de bor ikke sammen. ikke langvarig forhold. vi måtte tenke på økonomi og plass. vi hadde ikke mye penger, stor familie, og skulle ha det hjemme hos oss.

det hele endte med at min mann ringte meg og var lei seg for han hadde da fått kjeft av sin mor. og når jeg sa til han de sa valget vi tok ville bli respektert,. hva skjedde med det.? da hadde moren bestemt seg for å holde med søstra til min mann. ble utrolig mye bråk. typen kom mot vår meing..

 

-søtra klager over kakene vi har i selskapene. ikke bra nok for ho.

blir bråk hver gang.

 

-søstra til min mann la ut bilder på nette. jeg sendte henne straks meld hvor jeg ba henne om å fjerne bildene straks. svigermor ringte min mann og sa jeg hadde sendt stygge meldinger til søstra hans. og at de valgte selv hvem bilder som de skulle ha og ikke ha.. det hadde ikke vi noe med.

 

moren blander seg oppe alt ho ikke skal og lager ting verre enn det er.

 

hvordan skal man forholde seg til slikt. jeg klarer ikke dette. får ikke si min mening eller ha ting slik jeg og min mann vil,

 

har skjedd mye mer enn bare det jeg har nevt over. orker ikke skrive alt ned.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt på kanten å ikke invitere tanta til dåpsbarnet sin kjæreste. Forstår hun ble lei seg. Kanskje mora hennes fikk tenkt seg om også, hun virker passe konflikt sky, sa dere fikk bestemme selv, støtter nå søstra, hun virker ikke som hun er særlig sterk, bøyer seg for den som skriker høyest. Kan godt forstå hun klager på kakene, når hun er blitt såra av at dere ikke inviterer typen hennes.

Tror nok ikke jeg hadde gjort det sånn selv, blit skjedent sur og lager ikke sener som dette. Men dere ba nå litt om det da dere ekskluderte typen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er snakk om et langvarig forhold så hadde jeg ikke giddet å invitere kjæresten.

De overlever en dag uten hverandre og han er sikkert bare glad for å slippe å gå i kjedelig-familie-dåp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...