Gå til innhold

Hva tror dere om dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har havnet i en litt vanskelig situasjon. Jeg begynte å omgås eksen til søstera til min eks. Vi har et barn hver - det vil si at jeg har vært tante for hans barn og han onkel for mitt.

Det hele startet så uskyldig, med snakking på face. Deretter ble det meldinger og ganske raskt begynte vi å møtes. Helt uskyldige kaffemøter.

Vi møttes oftere og oftere og vi kunne sitte til morgengry og snakke sammen. Alt fungerte så bra. Aldri tomme for samtaleemner. Det skal sies at vi har hatt lite kontakt før - da det har vært mye frem og tilbake i hans forhold.

Det utviklet seg enda mer. Jeg var med han på langtur med lastebil, vi var på kjøreturer sammen og ikke minst vi begynte å overnatte hos hverandre. Han har fattet interesse for syklingen min så nå har han også vært med meg på et par langturer på sykkel.

Det er alltid hadekyss, det er mange meldinger hver dag. Om jeg ikke sender først får jeg alltid melding av han og vi bruker hver mulighet til å treffes. Han kommer som regel sent på kvelden, jeg bor med mye familie rundt meg og han er litt redd for å møte på de når han kommer. Ofte kommer han bare for å sove her sammen med meg. Han har overnattet mange ganger uten at vi har hatt sex, bare nattekyss.

Han sliter også med å reise igjen når han er på besøk. Han kan bruke to-tre timer fra han sier han må reise til han faktisk får reist.

Han har et ønske om at vi kan reise på ferie sammen med barna, eller finne på noe sammen med de.

Så problemet/problemene; vi har jo møttes i hemmelighet da det er litt vanskelig med tanke på forhistorien vår. Jeg bryr meg ikke så mye om andre får vite det, men han er nok litt redd for hvordan min eks vil reagere. (han har en del flere år i slekta enn meg, men omgås ikke min eks mer enn å snakke med han om de skulle treffes tilfeldig.)

Han har vært redd for å bli oppdaget, men alikevel kommer han igjen og igjen.

Jeg sliter litt med å finne ut hvor han vil. I ene øyeblikket så virker det som om han bare venter på at det skal bli oppdaget, i andre øyeblikket er det liksom en sexgreie.

Hva tror dere? Jeg vet det ble rotete og at det er vanskelig for dere å vite, men noen tanker?? Er det håp for at han liker meg, eller er jeg bare ei brukt filledukke:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill å hjelp meg da:p Jeg vet det finnes viktigere ting i verden, men jeg vil slippe å gå ut av mitt gode skinn nemlig....

Skrevet

Virker som han liker deg!! Men folk kan jo være rare også, så ikke godt å si hvor han vil. Hva sier han selv da?

Skrevet

Hmmm... har ikke vært i samme situasjon, men virker jo ut som at han liker deg hvertfall=) men tror det beste er at du snakker med han, og sier du har lyst at folk skal vite det!? det er jo ikke så lett å komme noen vei i dette forholdet dersom det forblir hemmelig!

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Jeg vet jeg må ta en skikkelig snakk snart, for det er jo ikke noe vits å holde på slik hvis det skal være hemmelig. Begge setter jo livet på vent da. Og vi blir jo eldre begge to...

Åja folk er rare så en kan aldri vite... Det er vel derfor jeg blir usikker selv om alt anna later til at han liker meg.

Skrevet

Har dere sex eller har dere ikke sex?

Er dere kjærester eller er dere ikke kjærester?

Skjønte ingenting, jeg!

Skrevet

Skjønner ting er litt utydlig, men måtte bare få ting på pairet og da er dib en fin ting;-)

Er vel å finne ut hva vi er jeg prøver på, og ja jeg skjønner jeg må snakke med han om det... Ville bare ha litt syn på saken først...

Sex har vi, men langt fra hver gang vi møtes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...