Gå til innhold

Mamma mia, kakerøre, smoothie, pysj (dvs truse og singlet), bleierumpe og sofakrok!


Hikken

Anbefalte innlegg

Jeg virkelig elsker ferie :o) Jeg vet at vi sikkert burde vært ute nå som det oppholdsvær, men vi kooooser oss sånn! Har ikke fått på oss klær en gang!

Og så baker vi kaker til den stooooore dagen i morgen (toårsdag!) :o)

 

Hva gjør dere på en dag som denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungen er fortsatt på ferie med pappaen. Mannen på jobb og jeg er hjemme aleine. I går hadde mannen fri og vi drakk altfor mye vin på onsdagskvelden :P noe som resulterte i at vi var sofaslitere til langt på dag i går, før vi tok oss en tur på kino og ut på en intaliensk og spiste pizza etterpå. Så koselig atte :o)

I dag har jeg dassa rundt i singlet og piratjoggebukse siden jeg stod opp, skal gjøre husarb, men sitter heller her. Har skravla med et par venninner på tlf mens jeg spiste frokost. Burde få rumpa opp av sofaen- sofaen som jeg gjerne skulle solgt for å kunne kjøpe meg en ny :P Jeg har et gammelt stuebord som jeg pusser opp. Burde vært i byen å kjøpt maling. Må rekke polet før stengetid, noen deilige rødviner å anbefale? Tanken har streifet meg og lage middag til mannen i kveld, med rødvin og levende lys. Må vel bli en suksess??? :P

 

Og grattis med 2 årsdagen til snuppa :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, høres ut som ferie :o)

Middag og vin må da være en vinner! Jeg elsker vin, men kan ingenting om hva som passer til hva, så jeg er dårlig på anbefalinger altså! (men min favoritt for tiden er Cellier des Dauphins Côtes du Rhône (japp, jeg måtte inn på polet.no for å få det stavet rikitg;o)).

 

Nå skal lille frøken snart-to-år dusje men jeg skal være så superfornuftig at jeg vasker badet så alle oldemødre og grandtanter kan sette stumpen sin på et rent toalett i morgen!

 

Takk for gratulasjon! Dette er stooort for mor merker jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha- hvis jeg skal kjøpe den vina må jeg i allefall ha det skrevet ned- trur ikke jeg gidder å prøve å uttale det engang :P

Jeg er ikke så nøye, eller dvs smaken min er ikke så nøye. For sist dama på polet anbefalte noe til en middagsrett og fortalte hva den ikke var god til, syns jeg den nesten var best til det hun hadde sagt den ikke var god til! puh- det blei en lang og dårlig setning men du forstod sikkert poenget :o)

 

Flinke du som skal vaske badet- jeg skal rydde! Fram med tryllestaven (I wish) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo, I did it! Satte Leah i dusjen med tromme (kakeboks) og fylte opp med leker til livet hennes og satte i gang! Nå har vi, for første gang siden vi overtok leiligheten her for to måneder siden, strøkent bad!

 

Den vinen jeg nevnte (som heller ikke jeg noensinne har prøvd å uttale ("trenger du hjelp? Leter du etter noe spesielt?" "Øøøh, ja, men jeg husker ikke hva den heter jeg så, jeg bare leter litt til..") ) er sånn skikkelig lett og deilig men smaker nok til at den tåler å bli drukket til mat! Utmerket til både sladder, ost, sjokolade eller middag med andre ord ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og kikka på polet sine sider, er det den til 119 eller 109 du snakker om? :o) Ja jeg må ha detaljene vettu :P

 

Du er så flink,flink,flink :o) hehe...

 

Jeg for min del er ikke fullt så flink :P Hva har jeg gjort siden sist? Jeg har ryddet av stuebordet, flytta rotet til spisestua i stedet, lufta,vært i posten,kasta søppel... og så satt jeg her.... gi meg styrke!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

109 er jeg ganske sikker på :o)

 

Og du, det skal mye til for å flytte rot, så jeg er imponert jeg! Vi skal hente post (phui, ned tre etasjer..) før vi går løs på kake nummer to! Er imla mye hjelp i en ivrig toåring skal jeg si deg, fytti rakkern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke vina inne-makan! :o) Hehe, så jeg får ha det til gode til en annen dag. Men det blei både røde og hvite viner. Dagens plan har snudd litt siden sist, og det blir sjømatkveld her i dag med gjester :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...