saratussen Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Jente. Tomine-oppkalling Milla Evelina Gutt Theo Jonathan Linus Bror heter sander
meg83 Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Jeg stemmer i utgangspunktet for Evelina og Jonathan, men synes Milla og Theo passer bedre til brorens navn, hvis det skal veie tungt
Fru.Antonsen Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Milla og Linus Se også for deg du skal si navnet når du er sint og barna finner på ugang
Nisand Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Tomine eller Evelina. Vet ikke hvilke av guttenavnene jeg ville valgt. Eller dvs jeg ville ikke valgt noen av dem. Ikke fordi de ikke er fine, men fordi det er så mange som kaller barna sine det nå. Synes det er fint med navn som ikke er motenavn. Håper ikke jeg var for ærlig nå?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 Milla av jentenavnene. Guttenavn alle tre er like fine..... Linus
saratussen Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2010 takk for svar... heller mot Tomine eller Theo:))) Ville egentlig ha Hermine men ble bra nedstemt gitt:) Ingen Tomine eller theo her på landet hvor alle kjenner alle:)))
Lukkelukken og bebibror Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 Jeg ville valgt Milla, men det er fordi det er et navn jeg har tenkt på selv Ellers synes jeg Tomine er veldig fint sammen med Sander. Evelina blir litt for spesielt for min del. Jonathan er også et navn jeg har tenkt masse på selv! Så jeg stemmer for den. Theo og Linus er jeg ikke sånn kjempe fan av, men synes ikke de er stygge liksom...
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #10 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har en Jonathan hjemme, så min stemme går helt klart til det navnet ;0) Og Milla, fordi jeg er tante til en ;0) hvis det ikke skal være noen av de, så blir det Tomine og Linus ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå