Gå til innhold

Flyreise og mme - noen med erfaring?


n74

Anbefalte innlegg

Vi skal ut å fly og i den forbindelse lurer jeg på om noen har erfaring med sikkerhetskontrollen og mme. Jeg vet jeg helt fint kan ta med ferdigblandede pakker, men jeg synes det er litt stress å være avhengig av andre for oppvarming. Ønsker derfor å ha med pulver og kokt vann på termos + kokt kaldt vann på flaske. Men kommer jeg gjennom sikkerhetskontrollen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært ute og reist ett par ganger med baby både utenlands og innenlands, og vi har hatt med både mme pulver og kokt vann på termos, vann på flaske har vi kjøpt etter sikkerhetskontrollen eller på flyet. Ingen problem her altså, vi har tilogmed hatt tutekopp med vann i, fruktglass, grøtpulver og div med oss, ingen problem, men måtte smake på vannet i tutekoppen, ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiste dere fra Gardermoen da? Snakket nettopp med informasjonen som mente jeg ikke ville få inn kokt vann på termos, men det er jo ikke alltid de vet hva som er rutinene.

Hm - Det er jo ikke verre enn at jeg prøver, også har jeg med meg ferdig pakker i tillegg hvis det ikke går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi reiste fra flesland, men det er jo bare til å prøve :-) Det verste som skjer er at du må helle ut vannet, men på flyet kan du få varmt vann også ;) Eller du kan få varmt vann på en av cafeene etter sikkerhetskontrollen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...