Gå til innhold

Noen som har hatt en enkel og lett ungdomstid, utenpå og inni??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leste igjennom dagboka mi fra ungdomskolen og vidregående. Den var full av "ingen liker meg", "jeg er stygg og feit", "i morra skal jeg begynne ett nytt å bedre liv", "jeg er dum" osv.

Jeg hadde venner og var på fester men var så usikker at jeg får helt vondt av meg selv. Prøvde så klart å fake det utenpå men det resulterte sikkert bare i at jeg fremsto som dum og teit.

 

Er dette vanlig eller suste dere bare gjennom de åra med den største selvsikkerhet?

 

Det verste er vel at noe enda henger igjen i meg, maaaange år etter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk gjennom ungdomstiden helt plettfritt:) Hadde sikkert mer selvtillit enn de fleste, jeg likte meg selv som jeg var, og hadde mer enn nok venner i tillegg til veldig bra karakterer. Jeg var kjæreste med skolens flotteste og var godt likt.

 

...Jeg er forresten alvorlig psykisk syk nå som jeg såvidt er blitt voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de aller fleste ungdommer har problemer.

Den alderen er bare så proppfull av komplekser, tanker og problemer.

Jeg syns også jeg var dum og feit. Det var mangen intriger, og jeg var ikke likt av skolens mest populære bimbo. Det gjorde tida på ungdomsskolen kjip for meg...

Tror alle har sine historier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkel og lett er vel å ta litt hardt i, men hadde ikke mange bekymringer nei. hadde vel en og annen kjærlighetssorg og diskusjon med ei venninne, men ingenting annet spesielt:) jeg har det supert den dag i dag. har samboer og ett barn og er lykkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i grunnen en enkel ungdomstid jeg.

Godt forhold til foreldrene mine, mange venner og god selvtillitt.

Gjorde det ikke så veldig bra på skolen og var litt wannabe rebell, men var myk som smør inni ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ekstremt dårlig selvtillig i barne- og ungdomsårene.

 

Er nå over 30 og har fått selvtillit. Det startet gradvis etter at jeg ble 25. Regner med at jeg får mer selvtillit jo eldre jeg blir... :-)

 

Selv om jeg selvfølgelig har issues nå også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte jeg hadde det tøft... Men jeg opplevde jo at foreldra mine skilte seg også da....har kanskje litt med det å gjøre også.. Og ikke var vi rike, så jeg hadde ikke di nyeste klæra på u-skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...