Gå til innhold

Bidleba:)


LillaGorilla♥♥

Anbefalte innlegg

Vil bare si enda en gang at jeg synes det dere har gjort for venninnen din og den lille jenta, er helt fantastisk og flott! Takk for at det finnes mennesker som dere- hadde alle vært så generøse og storsinnede som deg, mannen din og guttene dine, hadde verden vært et bedre sted!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, Lilleva, setter veldig pris på så hyggelig tilbakemelding!

Jeg vil allikevel tro at de aller fleste hadde gjort det samme, det er bare (heldigvis) svært sjelden at noen kommer i denne situasjonen.

 

Men det er viktig at man tenker igjennom hvam man vil at skal ivareta barna sine, for det svermer av ulver når et barn blir foreldreløst... I denne saken var det fire parter som krevde barnet, og utfallet kunne ha blitt svært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har faktisk tenkt endel over det siden jeg leste historien deres, og jeg har kommet til at jeg sannsynligvis ville gjort det samme. Ikke for 'hvemsomhelst', kanskje, men for barnet til min beste venninne, eller nære familiemedlemmer- ja, det tror jeg nok.

 

Men det er jo ikke noe man tar lett på, og jeg vil tro det er en tøff jobb, spesielt når historien og bakgrunnen er så spesiell som deres- og med prematurt barn og egen baby i tillegg. Det er vel det som gjør historien deres ekstra rørende.

Jeg leste artikkelen om dere, og jeg må faktisk si jeg er veldig imponert over sønnene dine også. For noen modne og flotte gutter, som har tatt imot sin uventede søster på en så god måte!:)

 

Huff, jeg håper jeg aldri kommer i en slik situasjon, hverken på den ene eller andre måten. All ære til dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen.... Nei, det er ingen ønskelig måte å få barn på - det blir så dobbelt, i forhold til sorg og glede.

 

Men gutta mine tror jeg blir gode fedre, de er kjempesøte. Giftes bort til høystbydende... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille☠Kadalma

Veldig sterk historie, sitter og snufser litt jeg nå! 4 nydelige barn har du:-)

Det må ha vært tøft ja, veldig fint gjort av både deg og familien..jeg hadde gjort det samme for min bestevenninne, jeg skal bli med henne til Danmark også:-)

 

Går det bra med hun som var prematur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk...

 

Ja, det ser foreløpig ut til å gå tålelig bra. Hun er selvfølgelig sen i utviklingen, men det er ikke annet å vente etter å ha blitt født i uke 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...