Gå til innhold

Er det noen her som har "besserwisser"-venner??? Hvordan takler dere dem??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en ganske "ny" veninne (dama til en kompis av samboeren). Hun er ikke fra Norge og har ikke mange venner her. Synes hun i utgangspunktet er ålreit, og vi er nå blitt venninner.

 

Men...... Hun er en skikkelig besserwisser!!!! Ja, hun har utdannelse og hun jobber som forsker. Hun har alltid en mening om alt og alle.

 

Som f.eks. i dag når jeg sier at jeg har vært hos legen og har funnet ut at jeg har lave jernverdier. Legen rådet meg til å begynne på Duroferon. Og da sier hun venninnen min at, "nei, Ferromax er mye bedre".

 

Jeg takler dårlig slike mennesker altså... Orker ikke å hive meg inn i diskusjoner for hver enkelt ting....

 

Hvordan takler dere sånt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt som deg. orker rett og slett ikke diskutere. Har bare dumpet et par par av mine venninner som er sånn. Ærlig talt, jeg er da ikke noe skolebarn. Lurer jeg på noe, spør jeg :)

 

Mulig jeg er litt tverr og sta, men pytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er min erfaring at Ferromax faktisk er bedre enn Duroferon,så jeg er helt enig med venninnen din.Hun virker ikke som en besserwisser bare for hun synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten til fetteren min er slik. Hun bare må plukke på absolutt alt man sier og hun vet best uansett. Arrrg! Hun er sååå irriterende!!

 

Men jeg jatter bare med og gidder ikke lage noe sak av det. Og så dunker jeg hodet i veggen når jeg kommer hjem....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare pga. denne setningen. Dette var KUN et eksempel.

 

Vil du jeg skal ramse opp alt?? Det har nok verken du eller jeg tid til!