Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Noen forslag her? Jeg trenger virkelig venner, er veldig mye alene. Er det noen vennesider på nettet?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Har du en hobby eller noe du liker å gjøre? Hva med å melde seg på et kurs, inn i en forening el.? Da kan du treffe mennesker du har noe til felles med og som du kanskje kan bli venn med
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 jeg skulle gjerne hatt flere venner jeg også. hvor i landet bor du?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Jeg kunne også trengt noen Men jeg bor på Østlandet..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 Si fra hvis dere finner noen ordentlige seriøse vennesider (bli kjent med jenter.) Jeg hadde trengt å finne meg noen skikkelige venner, ikke sånne som bruker andre osv... Er så lei di som kaller seg "venner" av meg, som jeg ikke hører noe særlig fra etter at jeg har flytta en del. Men nå har jeg funnet et sted jeg trives....mangler bare et par GODE venner.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 16. juli 2010 #8 Skrevet 16. juli 2010 Dere får lage en sånn tråd: Jeg er 24 år fra Vestfold. Liker barn og Dib ogh evt andre interesser Hehe Verdt et forsøk.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #9 Skrevet 16. juli 2010 Dersom du ønsker å finne gode venner lokalt skal du koble deg av internett, og melde deg inn i en forening. Gå på møter, dugnader, inviter til kaffe o.l. Det er ingen som kommer bankende på døra di for å bli din venn, det krever faktisk arbeid å få vennskap opp å gå. Men for all del, gå på nett og tast i vei. Kanskje er du heldig.
duracellmamma Skrevet 16. juli 2010 #10 Skrevet 16. juli 2010 Ser ikke ut som om du har så mange venner anonym 11:26 Det er veldig vanskelig å "bare" være sosial alene ute for å bli kjent med mennesker. Jeg er litt flau for å akkurat gjøre det og derfor syns jeg internett er en fin ting å ha. Jeg har faktisk fått noen venner her inne som jeg har kontakt med og som vi møtes nesten hele tiden. Så det går ann. Jeg trenger også flere venner og er bare å sende meg en pm. Bor i oslo
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #11 Skrevet 16. juli 2010 Enig med kikki85. Det er ikke bare å gå ut og skaffe seg gode venner. Jeg er jo i jobb, men likevel har jeg bare vært ute med ei og vi har ikke akkurat kontakt. Så er det ei som jeg liker veldig godt (har nr hennes), men vi har ennå ikke møtt hverandre utenfor jobb og er veldig "nye" venner. Så det er ikke lett altså! Hu jeg var ute med, passer jeg ikke så godt med (det fant jeg ut.) Og di jeg trodde jeg var venn med, di var visst bare kollega (viste ikke noe mer interesse enn å bruke meg på jobb)!
jordbærsjokolade Skrevet 16. juli 2010 #12 Skrevet 16. juli 2010 Jeg bor på Eidsvoll og vil gjerne være vennen din, om du bor i nærheten da:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #13 Skrevet 16. juli 2010 Så koselig da Jeg bor utenfor Kongsvinger (mot sverige.) Er vel ca 1 time og 44 min fra meg til Eidsvoll...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #14 Skrevet 16. juli 2010 Ser det ikke ut som jeg har mange venner? Og det baserer du på? Jeg har faktisk flyttet en del ganger i livet og man kan godt sitte inne og synes synd på seg selv, eller man kan bli med på ting. Det er ikke "bare" å være aktiv nei, man må ha både vilje og litt selvtillit. Ikke bare gjemme seg bak sine nick. Kanskje en type trening de fleste trenger i dag. Det jeg har lært gjennom alle flyttingene er at det som fungerer er å bli aktivt medlem av foreninger/organisasjoner o.l. Om ikke for å få venner så for å få bekjente og litt selvtillit så man klarer å knytte vennskap der man er alene utenfor. Men så klart, om nettvenner fungerer for deg, så er det jo flott... 11.26
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #17 Skrevet 1. august 2010 www.aktivitetsvenner.no Fungerer ganske bra! Og veldig lite dumme gutter som prøver seg på sjekking selv om man oppgir at man er lykkelig gift og på utkikk etter venninner
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #18 Skrevet 1. august 2010 Er jo uansett en god ide å komme seg bort fra pc`en og ut i nærmiljøet da.... Er ikke så mange som vil være venn med deg, hvis du er gift med pc`en vet du ) da må man jo konkurrere med pc`n om oppmerksomheten din )
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #19 Skrevet 1. august 2010 Jeg bor i vestfold. Hvor i vestfold bor du?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #20 Skrevet 1. august 2010 Vestfold her, Tønsberg. 27år og elsker friluftsliv, hytteturer og er tobarnsmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå