Gå til innhold

Noen med erfaringer med 30 days shred?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

EN matte og manualer..Anbefaler 1 kg (evt to halvlitersflasker med vann) til og begynne med.

 

Ja, det vil funke om man er utrent.:Er selv ganske trent og trener kardio (ca 1t på elipsemaskin) FØR jeg trener gjennom videoen :o) Men noen dager har jeg ikke tid til å trene, men en halvtime til trenign og dusjing rekker jeg alltids, og da er det faktisk ei ok trenignsøkt "bare dvd"....

 

Level 2 er jeg på nå..Har 8 økter der, og den er slitsom..Mulig fordi den "tar" veldig på armer, og der er jeg svak.....

 

Så om du gjennomfører videoen, så VIL du merke forskjell:o) Garantert! Men det er også viktig og planlegge "Veien videre", for hvordan ditt treningsregime skal bli etter de 30 dagene er ferdig...FOr ærlig talt, hver dag er det kanskje ikke aktuelt og trene etterpå?

 

Selv trener jeg nesten hver dag, og mange gjør det..Men man må få inn trenigna i hverdagen på en måte. Og jeg brukte 7 år på og begynne og trene regelmessig til nå ogtrene 5-7 dager i uka :o) Og begynne og trene og trener hver dag, blir ofte litt voldsomt..Så en "Plan" kan være at etter de 30 dagene, så trener man tre gang i uka, level1 på mandag, level 2 på onsdag og level 3 på fredag, og satser p åen sykkeltur, gåtur eller joggetur på lørdag eller søndag..Da er man godt i gang :o)

 

Og du,- IKKE tenk vekt og cm som resultat...KJENN hvor mye sterker du blir....Det er så mye mer "takknemmelig" :o) La lavere vekt og smalere midje eventuelt være en bieffekt..Det VIL komme, men kanskje ikke etter 30 dager, men etter 3-4 måneder ser du "plutselig" at ting skjer.:Før den tid,- NYT at kroppen tåler smerte, trening og blir sterkere og at du får mer energi:o)!!!

 

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde funke veldig bra for totalt utrente folk. Vil tro at denne kanskje ikke har mye for seg for ekstremt veltrente folk...

 

Du kommer raskt til å merke forbedring!

 

Jeg har trent den i ca. 2 måneder. Gått gjennom hele programmet og hopper nå fra level til level som jeg føler for.

 

Jeg er egentlig ganske slank fra før, veide 58 kg og hadde et mål om 3 kg. Har ikke vekt hjemme, så vet ikke hvor mye jeg har gått ned. Men det jeg er sikker på er at jeg gikk ned 5,5 cm rundt livet den første måneden!! Og det UTEN å legge om kosten! Tenker å begynne med kosten nå, og da går jeg nok ned enda mer! :-)

 

Så JA!!! Det funker!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...