nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Har siste ukene hatt en del mer kynnere enn tidligere og en del av de gjør faktisk ganske vondt og gir en følelse av nedpress. Siste dagene har det og begynt å stikke oppi der. Er dette hodet som driver å fester seg eller kan det være noe modning på gang? Vet jeg burde vite dette selv, men som overskrifta sier så er det utrolig hva man glemmer bare på noen år. Noen her mer erfaring som kan svare? Er forresten bare 31 fullgåtte uker i dag.
EleResa Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Du stiller mine spørsmål Burde vel husket jeg også, siden det ikke er fullt 4 år siden første gang, men jeg er omtrent blank. Men ja, jeg også kjenner mange flere, vondere og hardere kynnere, stikninger og sviing med nedpress. Noen andre som har dette eller kan dele erfaring med oss? Jeg er 35 fullgåtte i morgen.
mastermind Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Tror det er en kombinasjon av modning og at barnet fester seg. Ellers er det mer vanlig med kynnere med barn nr 2.
EleResa Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Der sier du noe mastermind. Jeg kan ikke huske så mange og så langvarige kynnere fra første svangerskap, kanskje derfor jeg ikke kjenner igjen "symptomene" Det er jammen godt å vite at kroppen vet hva den skal gjøre og egentlig bare går på autopilot, her får man bare følge med på ferden tenker jeg. Gjorde det første gangen også, med glimrende resultat
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Denne stikkingen nedover liksom... Er ikke det barnet som "skrur" seg nedover i bekkenet eller noe da?? Men ja, glemmer jo alt, jo - og kynnere blir det jo bare mere av for hver unge, hehehe Gleder meg IKKE til etterriene, for å si det sånn
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 det trenger ikke å være barnet som skrur seg nedover, hadde mye stikkninger, men ungen lå høyt opp alikevell, men kan nok hende at det har noe med modning å gjøre. Jeg fikk akkurat nr 4, og hadde nesten ingen etterrier denne gangen, bare spør etter smertestillende med en gang du begynner å kjenne dem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå