Gå til innhold

Aaaah..få ungene tørre på natta!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tvillingene blei tørre på dagtid da de var to og et halvt, nå er sommerprosjektet å få dem nattørre (de nærmer seg 4)

Vi har prøvd to ganger før, men de har ikke vært klare..

 

Vi kastet bleiene for halvannen uke siden, de tisser på seg hver natt..opptil tre ganger hver, så vil si at vi er oppe og skifter på senga og vasker dem opptil 6 ganger om natta. Ene sover veldig lett og er oppe noen ganger i tillegg. Gjesp.

 

Tar gladelig i mot tips..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt noen fine tips, skulle du gladelig få dem...

Jentungen ble tørr på natta og dagen samtidig, mens gutten min har vært tørr på dagen i over 2år nå, men er alikevel gjennomvåt på natta. Nå er han over 5år, og sliter veldig med det selv... Har vært hos legen og fått minirin, men dette funker ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk ikke noe særlig å drikke etter kl 18. Siste vi gjorde før leggetid var å gå på do. Vekket gjerne før jeg la meg selv rundt 23. Har hatt 4-5 uhell bare. Han var 3,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min var også tørr på dagen fra hun var 2.5 år, hun er nå over 4 og bruker fortsatt nattbleie. Hun sover ekstremt tungt, nesten umulig å vekke henne om natten. Hun sover også opp til 13 timer hver natt, så det blir mange timer å holde seg. Tror hun tisser om morgenen, fordi de gangene jeg vekker henne tidligere er bleia alltid tørr. Helsesøster sier at vi ikke skal stresse så mye med det enda, og det gjør vi heller ikke. Det blir ikke regnet som unormalt før etter fylte 6 år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Vi gjør det samme, tar dem på do før vi legger oss, og ikke drikke før leggetid..I natt var det bare 3 uhell, men likevel:)

 

Høres veldig likt ut som mine 07.29..de sover gjerne 11-13 timer også.

Æsj, kjedelig å finne fram bleier igjen, men kanskje vi bare må vente litt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...