Gå til innhold

Noen seriøse som spår her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne visst om jeg blir gravid i nærmeste fremtid. Har prøvd en stund nå, men so far no good :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuller ikke og jeg tror du skal gå med en meget stor mage midt på sommeren. Teller du ni måneder tilbake så er det positiv test i oktober dette år.

 

Men du er nødt til å slutte å bekymre deg om ting. Ha tro på kroppen.

 

Så lenge som du tviler blir du ikke gravid. En tante eller "bestemor" vil gi deg en god følelse og etter denne samtalen vil du se at ting går din vei. Livets suksess avhenger ikke på om du bilr gravig igjen ja eller nei.

 

Slapp av så kommer dette av seg selv. Et nytt stort kjøp i august kan du bedre vente med.

 

"S"

 

ps har du mørkt stritt hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke som jeg vet om:-)

 

2012? Uff, det var lenge til...

 

Får du opp noe om kjærligheten da>>?;-) (utnytter sjangsen her nå);-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får opp i tarotkortene mine at det ser ut som du vil måtte bruke alternative metoder for å bli gravid, det kan være akupunktur eller ivf eller andre behandlingsmetoder. Ser ingen graviditet i nærmeste framtid i alle fall..

 

Til hun som spådde over her.. Vi er i 2010, så om hun skal ha i 2012, så kan hun ikke bli gravid i høst allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil treffe en ny mann denne sommeren,sent august,som du kommer til å forelske deg i hodestups. Jeg ser ikke om det er en du kjenner fra før, eller om det er en du vet hvem er, men du kjenner til denne mannen iallefall. Det vil bli en berg og dalbane, frem til han eller du gjør en stor omvending. Da vil dere finne roen i hverandre, og slå dere til ro med at det er dere to. Da blir alt lettere for deg, og ting vil falle naturlig på plass. Er det en mann i livet ditt nå, som du er usikker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å..så slitsomt:-(. Håpte kanskje jeg var gravid allerede siden jeg har en del symptomer. Men det er vel bare kroppen som tuller med meg.. Igjen:-( ønsketenkning kanskje. Men takk for svar begge to!:-). Ser dere noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en kjæreste. Men er ikke usikker på han. Vi har hatt det litt stritt i det siste, men det er kun pga at vi ønsker oss et barn, og ingenting skjer. Kanskje vi forelsker oss i hverandre igjen da?:-). Han er jo mannen i mitt liv som jeg ønsker å få barn med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å kuppe tråden din HI!

 

Men kan dere spå meg og? Ang studieplass til høsten.

 

Påforhånd takk! Og igjen, ikke meningen hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt mulig det er han jeg får opp her. Ser ut som om dere kjenner hverandre fra før. Har dere planer om huskjøp? Eller noe annet? Får opp en stor forandring ila høsten som har med penger/kjøp å gjøre, som kan være grunnen til dere slår dere bedre til ro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!! :-)

 

Får dere opp noe mer når det gjelder fødselsdatoen min?

Har så lyst at fremtiden min skal være lys :-)

 

Hilsen HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...